Efektīvs auto ar i-stop sistēmu, izcila degvielas ekonomija

Būvējot videi draudzīgus automobiļus, mēs negribējām mazināt Jūsu braukšanas prieku. Tādēļ mēs izmantojām SKYACTIV tehnoloģijas, lai radītu ļoti efektīvu automobili, un jaunus materiālus, lai padarītu to vieglu, taču izturīgu. Rezultātā tika iegūta izcila degvielas ekonomija un klasē zemākais CO2 izmešu līmenis – no 119 g/km. Draudzīgumu videi vairo arī lieliskā aerodinamika. Savukārt pieejamie dīzeļdegvielas dzinēji viegli pārsniedz Euro 6 izmešu standarta prasības.


Tādēļ Jūs nebūsiet pārsteigts, ka šis ir īpaši efektīvs automobilis, ar ko ir ļoti patīkami braukt. Galu galā, tas ir tas, ko mēs uzņēmumā Mazda darām.

Īsumā Aplūkojiet tuvāk

SKYACTIV dzinējs un transmisija, kas uzlabo šī efektīvā automobiļa veiktspēju.

SKYACTIV piedziņas daļa
Draudzīgums videi, degvielas efektivitāte un braukšanas prieks

Kas ir SKYACTIV piedziņas daļa? Tie ir mūsu SKYACTIV dzinēji, kas apvienoti ar mūsu SKYACTIV transmisijām. Tie viens otru papildina, padarot automobili efektīvu – ar labāku veiktspēju un zemāku degvielas patēriņu.


Mūsu SKYACTIV-D dīzeļdegvielas dzinēji patērē vien 4,6 l degvielas uz 100 km, lai gan ir aprīkoti ar turbokompresoriem. Savukārt mūsu SKYACTIV-G benzīna dzinēju degvielas patēriņš ir 6,0 l/100 km. Abi šie rādītāji ir izcili, it īpaši salīdzinājumā ar citiem apvidus automobiļiem šajā segmentā.

Īsumā Aplūkojiet tuvāk

Mūsu i-stop sistēma palielina degvielas ekonomiju un samazina ekspluatācijas izmaksas.

i-stop tehnoloģija

Degvielu taupošāks automobilis, kas nepieļauj kompromisus un nerada neērtības

Mūsu i-stop sistēma ir iekļauta standarta komplektācijā visiem modeļiem, kas ir neierasti kompakto apvidus automobiļu segmentā. i-stop uzlabo automobiļa degvielas efektivitāti, izslēdzot dzinēju, kad automobilis darbojas tukšgaitā. Jūs to praktiski nemanīsiet, jo i-stop atkal iedarbina dzinēju ātrāk un vienmērīgāk kā vairums dzinēja izslēgšanas-iedarbināšanas sistēmu. Tādēļ dzinējs ir gatavs darbam, tiklīdz tas nepieciešams.


Šī sistēma ir ieguvusi vairākus tehnoloģiju apbalvojumus un ir pasaulē vienīgā dzinēja izslēgšanas-iedarbināšanas sistēma, kas dzinēja iedarbināšanai izmanto iekšdedzes enerģiju. Tas ir tikai vēl viens veids, kā mēs izaicinām ierasto.