Dinamiska veiktspēja, patīkama braukšana

Apvienojot visu mūsu revolucionāro SKYACTIV tehnoloģiju klāstu, šis kompaktais apvidus automobilis piedāvā patiešām patīkamu braukšanas pieredzi. Mūsu modernās dzinēju, transmisiju, šasijas un virsbūves tehnoloģijas sadarbojas, lai nodrošinātu izsmalcinātu un taupīgu braukšanu.


Šasija stūrēšanai un vadāmībai piešķir tādu izveicību un atsaucību, kas apvidus automobiļos ir retums. Dzinējs un transmisija piedāvā dinamisku gaitu ar izcilu efektivitāti, bet aktīvā griezes momenta pilnpiedziņas sistēma nogādā jaudu uz riteņiem, kam ir vislielākā vilkme. Savukārt virsbūve, kas ir viegla, bet izturīga piedāvā augstākās klases aizsardzību un lielisku aerodinamiku.

Aprīkojums SKYACTIV virsbūve

Šī vieglā uz izturīgā SKYACTIV virsbūve uzlabo braukšanas kvalitāti un drošību.

SKYACTIV virsbūve
Šī vieglā un izturīgā virsbūve padara braukšanu dinamiskāku

Viena no mūsu vieglāku automobiļu būvēšanas stratēģijas galvenajām sastāvdaļām ir virsbūves svara samazināšana. Vieglāki automobiļi ir draudzīgāki apkārtējai videi un var sniegt vairāk braukšanas prieka un izveicības. Ar šo SKYACTIV virsbūvi Mazda CX-5 sasniedz vienu no segmentā mazākajām pašmasām – kas ir īpaši svarīgi, lai nodrošinātu tās neierasti atsaucīgās braukšanas īpašības. Turklāt, kas nozīmīgi, netiek ietekmēta drošība, jo šī SKYACTIV virsbūve ir būvēta, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un materiālus, tai skaitā īpaši izturīgu tēraudu.

Veiktspēja tās labākajā izpildījumā. Dodieties izbraucienā ar Mazda CX 5, un jūs nekad vairs nevēlēsieties mainīt šo sajūtu pret ko citu. 

„Uzbūvēta no jauna praktiski pilnībā no jaunām detaļām, CX 5 mūs visus ir pārsteigusi ar savu pievilcīgo, oriģinālo stilu, nepārspējamu gaitas amortizāciju un dinamisku personību, kas padara to par daudz aizraujošāku transportlīdzekli nekā tās konkurenti.“ - Car&Driver

Principiāli citādāks iekšdedzes dzinējs, kas nodrošina vairāk jaudas ar mazāku degvielas patēriņu. Precīza daudzpunktu tiešās iesmidzināšanas sistēma samazina degvielas patēriņu. Unikāls virzuļu dizains sasniedz vēl lielāku sadegšanas efektivitāti, tādējādi palielinot jaudu, un samazinot izmešu daudzumu. Ievērojams iekšējās berzes samazinājums atbrīvo papildu jaudu, bet brīvi elpojoša 4 2 1 izplūdes sistēmas shēma uzlabo efektivitāti.

2015. gadā mēs nākam klajā ar JAUNU un jaudīgu 2,5 litru dzinēju ar 192 ZS jaudu un 250Nm lielu griezes momentu, kas patērē tikai 7,2 litrus degvielas uz 100 km.

„CX 5 dinamika nodrošina aizraujošu līkumošanu,“ rakstīja Martinezs. „Stūrēšanas atsaucība, svara pārnese, griezes moments pie zemiem apgriezieniem, pārslēgšanās – tā visu paveic lieliski.“ „Jo vairāk jūs izaicināt CX 5, jo vairāk tā vēlas, lai jūs turpinātu to darīt“ - tā Motor Trend salīdzinošais tests, Mazda CX 5 kļuva par labāko izvēli.

„Mazda CX 5 ir stilīga, labi aprīkota un lieliski brauc - tas ir viens no labākajiem apvidus automobiļiem šobrīd piedāvājumā“ - AutoExpress.co.uk

 

SKYACTIV benzīna un dīzeļdegvielas dzinēji Kopā ar SKYACTIV transmisijām tie nodrošina labāku veiktspēju

2.2 SKYACTIV-D dīzeļdzinēji:

  • 150zs/380Nm un 175zs/420Nm
  • CO2 izmešu daudzums: 119-144 g/km
  • Patēriņš kombinētajā ciklā: 4,6 - 5,5l/100km

2.0 SKYACTIV-G benzīndzinēji:

  • 160 un 165 zs
  • CO2 izmešu daudzums: 139-155 g/km
  • Patēriņš kombinētajā ciklā: 6.0 - 6.6 l/100km

2.5 SKYACTIV-G benzīndzinēji:

  • 192zs
  • CO2 izmēsu daudzums: 165 g/km
  • Patēriņš kombinētajā ciklā: 7.2 l/100km

6-pakāpju SKYACTIV-DRIVE automātiskā transimisja.

Kopā ar mūsu SKYACTIV-DRIVE automātiskajām un SKYACTIV-MT manuālajām transmisijām mūsu SKYACTIV dzinēji piedāvā jaudīgu un efektīvu braukšanu. Manuālā transmisija ir pieejama gan ar benzīna, gan dīzeļdegvielas dzinējiem, bet automātiskā transmisija – ar dīzeļdegvielas dzinējiem. Pirmā kombinācija nodrošina izsmalcinātu, vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu, savukārt otrā kombinācija – sportiskas braukšanas īpašības.