Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākMazda labi saprot braukšanas prieku jeb to, ko dēvējam par „Jinba ittai” sajūtu, kad auto un vadītājs ir kā viens vesels. Tomēr mēs ļoti nopietni strādājam ar vides aizsardzības jautājumiem un pastāvīgi cenšamies samazināt CO2 emisijas, izmantojot dažādas tehnoloģijas un vadoties pēc mūsu ilgtermiņa ilgtspējības stratēģijas. Mūsu nospraustais mērķis ir līdz 2050. gadam kļūt par oglekli neradošu uzņēmumu visās mūsu darbības jomās.
Lai to sasniegtu, nepieciešams visaptverošs skatījums uz auto radīto oglekli. Agrāk tika ierēķinātas tikai emisijas „no tvertnes līdz ritenim”, tātad tikai gāzes, kas izplūda no auto izpūtēja. Mazda vēlas izvērtēt emisiju kopējo apjomu „no ieguves līdz ritenim”, ņemot vērā visas emisijas, kas rodas degvielas vai elektroenerģijas ieguves, sadales, uzpildes un uzlādes laikā līdz pat tās izlietošanai automobilī. Tādēļ mērījumi „no ieguves līdz ritenim” sniedz patiesāku un pārskatāmāku emisiju uzskaiti visu veidu automobiļiem un piedziņām, un tas ļauj mums labāk saprast emisiju rašanās vietu un rast ilgtspējīgākos risinājumus. Lai vienlaikus reaģētu gan uz vides aizsardzības vajadzībām, gan atsevišķu klientu vēlmēm, mēs izmantojam vairākrisinājumu pieeju.
Kas ir vairākrisinājumu pieeja un kā tā darbojas uzņēmumā Mazda? Ņemot vērā dažādu klientu mobilitātes vajadzības, vietējos braukšanas apstākļus un pieejamās degvielas vai elektroenerģijas radīto oglekļa daudzumu, mēs cenšamies piedāvāt vispiemērotāko piedziņas veidu. Saprotams, ka nav iespējams viens piemērotākais piedziņas risinājums, kas atbilstu klientu vēlmēm visā pasaulē. Lai samazinātu kopējās oglekļa emisijas, Mazda izstrādā un pilnveido produktus un piedziņas veidus visiem trim dzinēju veidiem.
Mēs uzskatām, ka lielākā daļa pasaules automobiļu vēl daudzus gadus izmantos iekšdedzes dzinēju, it sevišķi, ja auto nepieciešams tālākiem braucieniem, kā arī tirgos, kur tīra elektrība vai uzlādes punktu iespējas nav plaši pieejamas. Turklāt, mūsuprāt, elektrifikācijai būs nozīmīga loma, atklājot iekšdedzes dzinēju patieso potenciālu un uzlabojot to efektivitāti. Mūsu vidēja termiņa stratēģijas ietvaros visi mūsu piedāvātie iekšdedzes dzinēji līdz 2030. gadam tiks aprīkoti ar elektrosistēmām, kas uzlabos efektivitāti un samazinās emisijas.
Piedāvājumā, protams, būs arī elektromobiļi. Lai gan tikai elektriskā piedziņa ir efektīvs risinājums emisiju samazināšanai vietējā pilsētvidē un mazākiem automobiļiem, risinājumi ir nepieciešami arī citām transporta vajadzībām, it īpaši tālākiem braucieniem un lielākiem automobiļiem, un lai samazinātu esošā autoparka emisijas. Jāsaprot, ka auto emisijas rada nevis iekšdedzes dzinējs, bet tā darbināšanai izmantotā degviela.
Ja auto ar iekšdedzes dzinēju uzpilda ar CO2 neitrālu e-degvielu, auto rada tikai tādu CO2 emisiju apjomu, kāds tika radīts degvielas saražošanas procesā. Salikumā ar efektīvu iekšdedzes dzinēju, atjaunojamās degvielas, piemēram, e-degviela, kas iegūta no ūdeņraža, ir būtisks elektrifikācijas papildinājums. Mums jānodrošina vienādi spēles noteikumi, kas no vairākām nekaitīgām iespējām ļauj izvēlēties to, kas vislabāk atbilst mūsu individuālajām mobilitātes vajadzībām.
Attiecībā uz iekšdedzes dzinējiem mēs turpināsim pilnveidot benzīna un dīzeļdzinēju degvielas sadedzināšanas procesu, lai ieviestu jaunas un efektīvākas dzeniekārtu tehnoloģijas. Mūsu piedāvājumā jau ir īpaši efektīvais Skyactiv-G benzīna dzinējs. Gludā un patīkamā gaita salikumā ar zemu degvielas patēriņu un emisiju apjomu padara to par lielisku izvēli benzīna dzinēju cienītājiem.
2019. gadā mēs laidām klajā nākamās paaudzes e-Skyactiv X benzīna dzinēju modelī Mazda3 un Mazda CX-30. Tā ir pavisam jauna, Mazda izstrādāta tehnoloģija. Izmantojot Spark Controlled Compression Ignition, e-Skyactiv X ir pārejas tehnoloģija, kas apvieno benzīna un dīzeļdzinēju degmaisījuma aizdedzināšanas principus. Rezultātā ir iegūts augstu novērtēts dzinējs, kas nodrošina satriecoši zemu degvielas patēriņu reālas braukšanas apstākļos.
Neskatoties uz zemajām CO2 emisijām, tas piedāvā klientiem ātras motora darbības un jutīgas vadāmības pieredzi. Šāda kombinācija nozīmē, ka e-Skyactiv X dzinējs būs lielisks risinājums dažādām braukšanas situācijām no pilsētas centra ielām līdz garākiem pārbraucieniem. Lai vēl vairāk uzlabotu mūsu iekšdedzes dzinēju draudzīgumu videi, 24 voltu Mazda M Hybrid sistēma jau iekļuvusi Mazda3 un CX-30 benzīna dzinēju pamata komplektācijā, un ir iespējama kā papildaprīkojums Mazda2. Tā uzlabo degvielas efektivitāti un braukšanas komfortu bez vajadzības pēc ārējās uzlādes.
Lielāki un attiecīgi smagāki automobiļi, piemēram, jaunie modeļi, kas drīzumā tiks ieviesti līdz ar lielo platformu, tiek aprīkoti ar lielākiem elektrifikācijas risinājumiem. Uzlādējamie hibrīdrisinājumi, piemēram, apvieno iekšdedzes dzinēju ar elektrisko piedziņu, kas izmanto elektromotoru un akumulatoru. Šis risinājums ļauj veikt ārējo uzlādi un nobraukt tikai elektriskajā režīmā, izmantojot akumulatoru, samērā lielu attālumu.
Tas ir efektīvs risinājums, jo ar uzlādējamu hibrīdauto ideālā gadījumā var veikt ikdienas maršrutu, izmantojot akumulatoru un neradot emisijas, ideāli, jo to darbina zaļā elektrība. Turklāt iekšdedzes dzinējs nodrošina lielāku mobilitāti, jo vajadzības gadījumā ar to var veikt lielākus attālumus.
Papildus akumulatoram vēl viens mūsu vairākrisinājumu pieejā izmantotais risinājums ir elektroauto. Ar akumulatoru aprīkoti elektroauto nerada emisijas vietējos pārbraucienos, tādēļ ir ļoti svarīgi, lai samazinātu emisiju apjomu pilsētvidē. Turklāt tie var atgūt bremzēšanas laikā radīto enerģiju, uzlabojot pilsētvidē nobraucamo attālumu. Elektroauto piedāvā patīkamu, unikālu braukšanas pieredzi, jo to elektromotoram ir ātra reakcija, un tas ir kluss. Mēs uzskatām, ka akumulatoriem jābūt saprātīgā izmērā, lai to ražošanā radītās oglekļa emisijas auto spētu viegli kompensēt sava darba mūža laikā, izmantojot ilgtspējīgi saražotu zaļo elektrību.
Ar MX-30 mēs piedāvājam pilnīgi elektrisku automobili, kas atbilst šai pieejai. Saskaņā ar WLTP mērījumu ciklu tā nobraucamais attālums ir 265 kilometri pilsētvidē un 200 kilometri kombinētajā vidē. MX-30 saprātīga izmēra akumulators arī uzlabo braukšanas dinamiku, jo tā nelielais svars ir piemērots automobiļa izmēram. Pateicoties elektromotora spējai uzreiz nodrošināt jaudu un griezes momentu, kā arī tā izcilajai reakcijai, MX-30 iemieso unikālo baudījumu, kādu sagādā katrs brauciens ar Mazda.
Mūsu vairākrisinājumu pieejā tiek apvienota klientu vēlme iegūt pieejamu, individuālu mobilitāti ar nepieciešamību virzīties uz klimata neitralitāti. Lai to panāktu, mēs izstrādājam piedziņas ar atšķirīgu elektrifikācijas pakāpi. Tādējādi mēs varam piedāvāt vairākus risinājumus, kas vislabāk atbilst vietējam tirgum un sabiedrības ilgtspējības prasībām.