Revolucionārais “Mazda” dzinējs “Skyactiv-X” spiež starta pogu

Skyactiv-X dzinējs izceļas ar to, ka tajā izmantota Mazda patentētā “Spark Plug Controlled Compression Ignition” (SPCCI) tehnoloģija, kas ļauj kombinēt benzīna dzinējā izmantoto degmaisījuma aizdedzināšanu ar aizdedzes sveci un dīzeļdzinējā izmantoto degvielas pašaizdegšanos spiediena izraisītās augstās temperatūras ietekmē. Tas ir pirmais tāda koncepta sērijveida dzinējs pasaulē.

Mazda inženieri apgalvo, ka šī tehnoloģija apvieno abu dzinēju izcilākās īpašības vienā – benzīna dzinēja jaudu pie augstiem apgriezieniem un dīzeļdzinēja vilkmi zemu apgriezienu diapazonā. Divu litru darba tilpuma Skyactiv-X jauda sasniedz 180 ZS, bet griezes moments – 224 Nm. Tostarp, WLTP ciklā šis dzinējs uz 100 km patērē, sākot no 4,6 l benzīna, savukārt tā oglekļa dioksīda emisija sasniedz 96 g/km.

Mazda3 Skyactiv-X tiks komplektēta ar Mazda M Hybrid hibrīda tehnoloģiju. Tā saucamā “mild-hybrid” tipa spēkstacija sastāv no 24 V startera-ģeneratora, kas palīdz samazināt degvielas patēriņu un oglekļa dioksīda emisiju.

Atstājiet savu kontaktinformāciju un Mazda pārstāvis drīz sazināsies ar jums!

Obligāti aizpildāmie lauki atzīmēti ar zvaigznīti

Mazda ir radījusi inovāciju, kas nekad iepriekš nav sasniegta.

 

SKYACTIV-X jaunās paaudzes benzīna dzinējs.