Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākMazda mērķis ir visiem klientiem nodrošināt gan patīkamu braukšanas pieredzi, gan estētisku vidi un izcilu drošību. Balstoties uz šo filozofiju, Mazda veic visu iespējamo drošības izpētes un attīstīšanas jomā, lai sasniegtu savu visaugstāko mērķi – drošu automašīnu sabiedrību bez avārijām.
i-ACTIVSENSE® ir aktīva drošības uzraudzības sistēma, kas izmanto milimetru viļņu radarus un kameras, lai Jūs vienmēr būtu informēts par to, kas notiek ap Jums, nenovēršot Jūsu uzmanību no ceļa. Zinot, ka šīs pieejamās sistēmas vienmēr darbojas, lai brīdinātu Jūs par iespējamo apdraudējumu, novērstu sadursmes vai, kad nav iespēju izvairīties, samazinātu sadursmju trieciena smagumu, varat justies pārliecināti un maksimāli izbaudīt braucienu. Šis ir vēl viens piemērs, kā, balstoties uz “Jinba Ittai” filozofiju, radām automašīnas un vadītāja vienotības izjūtu.
Aktīvā drošības tehnoloģija palīdz vadītājam izvairīties no negadījumiem, ar vizuālu un audiālu brīdinājumu palīdzību laikus informējot par iespējamajiem apdraudējumiem.
Šī tehnoloģija rūpējas par pasažieru drošību un palīdz samazināt trieciena smagumu sadursmes gadījumā. Tā ietver izturīgo gredzenu struktūras SKYACTIV® virsbūvi, drošības jostas ar spriegotāju, noslodzes ierobežotājus, bremžu pedāli, kas sadursmes laikā tiek atbrīvots, SRS gaisa drošības spilvenu sistēmas u.c.
Drošības tehnoloģija, kas brīdina par sadursmi, palīdz samazināt kaitējuma smagumu, kad ir neiespējami izvairīties no sadursmes.
Prognozējošā i-ACTIV AWD® sistēma nodrošina vilci un pārliecību uz jebkādas ceļa virsmas jebkādos laika apstākļos. Ierīkojot šo sistēmu, informācija, kas tiek iegūta no vairākiem uztveres punktiem, par apstākļiem uz ceļa un vadītāja darbībām tiek izmantota, lai paredzētu, vai ir nepieciešama visu riteņu piedziņa, un attiecīgi noregulētu jaudas padevi.
Mazda mērķis vienmēr ir sniegt labāku braukšanas pieredzi. Šajā nolūkā esam izstrādājuši smaguma spēka vektorēšanas kontroles sistēmu SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, lai nodrošinātu plūdenāku un mazāk nogurdinošu braucienu.
Tas ļauj gūt augstākā līmeņa braukšanas pieredzi, radot pārliecību un pacilātību.
Lai to izdarītu, mēs uzlabojam pagriešanās atsaucību. To panākam, samazinot dzinēja griezes momentu un pārceļot svaru uz priekšējiem riteņiem.
Tehnoloģija fiksē vadītāja stūrēšanas darbības, tad aprēķina optimālo dzinēja griezes momentu un šo informāciju ātri nosūta dzinējam.
Tehnoloģija palīdz vadītājam noturēt stūrēšanas pozīciju, pārceļot svaru uz aizmugurējiem riteņiem. Šādā veidā tiek uzlabota vispārējā stabilitāte pagrieziena veikšanas laikā.
Vai esat kādreiz bijis situācijā, kad, vēloties mainīt braukšanas joslu, tikai pēdējā mirklī pamanāt, ka Jūsu aklajā zonā ir automašīna? Šādas situācijas gadās bieži un var būt bīstamas. Mazda aklās zonas uzraudzības sistēma izmanto aizmugurējā buferī integrētus radarus, kas fiksē no aizmugures tuvojošos un blakus joslā esošos transportlīdzekļus. Tā brīdina vadītāju par aklajā zonā esošajiem transportlīdzekļiem, sānskata spoguļos attēlojot attiecīgo ikonu. Ja vadītājs vēlas mainīt braukšanas joslu brīdī, kad aklajā zonā atrodas transportlīdzeklis, ikona iedegas un atskan brīdinājuma signāls.
Aizmugurējās sadursmes ir visbiežāk sastopamais avāriju veids, un aptuveni 60 % šo avāriju notiek, braucot ar relatīvi mazu ātrumu – 30 km/h vai mazāku. Pilsētas bremzēšanas palīgsistēma (SCBS) palīdz vadītājam izvairīties no frontālajām sadursmēm, braucot ar mazu ātrumu pilsētas vidē vai noslogotas satiksmes apstākļos. Jums braucot ar mazu ātrumu (aptuveni 4 – 30 km/h), vējstiklā integrētā kamera uztver priekšā braucošo automašīnu. Ja sistēma fiksē sadursmes risku, tā sagatavo bremzēšanas sistēmu, lai brīdī, kad vadītājs bremzē, sistēma sniegtu maksimālo automašīnas apturēšanas jaudu. Ja vadītājs nemēģina izvairīties, bremzējot vai griežot stūres ratu, sistēma vienlaicīgi iedarbina bremzes un samazina dzinēja jaudu, lai izvairītos no sadursmes vai samazinātu trieciena smagumu.
Mazda joslas saglabāšanas palīgsistēma (LAS) rūpējas par drošāku braukšanu, sniedzot Jums atbilstošu stūrēšanas palīdzību. Sistēma ļauj vadītājam izvēlēties joslas uzraudzības režīmu, kas nodrošina ātru palīdzību, palīdzot automašīnai noturēties braukšanas joslas centrā, un režīmu, kas palīdz izvairīties no joslas atstāšanas un kas ieslēdzas tikai tad, kad automašīna sāk novirzīties no joslas. LAS izmanto vējstiklā integrētu kameru, lai atpazītu joslas ceļa apzīmējumu, un aktivizējas, ātrumam pārsniedzot 60 km/h.
Darbojoties noteiktā ātruma diapazonā, MRCC automātiski pielāgo un saglabā drošu attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, tādējādi mazinot vadītāja noslogojumu, veicot garas distances un braucot pa automaģistrālēm. MRCC izmanto arī attāluma atpazīšanas palīgsistēmu (DRSS), kas vizualizē attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim, lai palīdzētu vadītājam būt informētam par svarīgiem drošības apsvērumiem.
Vai, mēģinot izbraukt no stāvvietas atpakaļgaitā, Jums kādreiz ir nācies strauji bremzēt, jo neredzējāt no sāna tuvojošos automašīnu? Aizmugurējo sānu zonu uzraudzības sistēma (RCTA) ir radīta, lai Jūs droši varētu uzsākt šādu manevru. Sistēma izmanto tos pašus radarus un indikatorus, ko aklās zonas uzraudzības sistēma (BMS), lai uzraudzītu no abiem sāniem tuvojošos transportlīdzekļus un brīdinātu vadītāju par to tuvošanos.
Iesakām mūsu jaunākos rakstus par auto drošības tehnoloģijām: