MAZDA GARANTIJA

  • Ikvienai jaunajai Mazda automašīnai tiek piemērota ierobežota 3 gadu/100 000 km garantija, ja gadījumā pirmo gadu laikā būtu nepieciešams veikt remontu. Detalizētu informāciju varat atrast savā informatīvajā garantijas brošūrā. Esiet drošs, ka sniegsim Jums palīdzību, ja tā būs nepieciešama.

  • Mazda krāsojuma garantija un virsmas korozijas garantija ir spēkā 3 gadus neatkarīgi no nobraukuma. Jebkādi krāsojuma defekti, kas radušies ražošanas procesā, šo 3 gadu laikā tiks novērsti autorizētā Mazda virsbūves remontdarbu servisā.

  • Antiperforācijas garantija ir spēkā 12 gadus neatkarīgi no nobraukuma, un tā tiek piemērota attiecībā uz virsbūves metāla paneļu perforāciju, kas radusies korozijas ietekmē.

  • MES – ESAM ŠEIT JŪSU DĒĻ

    Ja Jums ir nepieciešama palīdzība ar automobili – vai tā būtu transportlīdzekļa aizvilkšana, lai nogādātu Jūs mājās, vai transportlīdzekļa paņemšana no Jūsu mājām – mēs būsim šeit, lai Jūs atbalstītu. Mazda Europe Service (MES) ir atvērts 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā, vairāk nekā 40 Eiropas valstīs.
    MES ir plaša programma, kas iekļauj lielu negadījumu amplitūdu un piedāvā piemērotas priekšrocības, balstoties uz katru konkrēto situāciju.

    1. IEKĻAUTIE TRANSPORTLĪDZEKĻI

    MES ir spēkā Mazda transportlīdzekļiem, kas pārdoti un reģistrēti Igaunijā, Latvijā vai Lietuvā.

    3 gadus no pirmās reģistrācijas datuma līdz 31.12.2018.
    1 gadu no pirmās reģistrācijas datuma, sākot ar 01.01.2019.
    1 gadu no pakalpojuma datuma, pēc pirmā gada beigām ar neierobežotu nobraukumu (līdz 10. transportlīdzekļa reģistrācijas datuma gadam, transportlīdzekļi ar pirmo reģistrāciju no 01.01.2019.).

    Pakalpojuma nosacījumi:
    o Pakalpojums jānoformē Autorizētā MAZDA servisa centrā;
    o Remonta un apkopes darbībām jābūt izpildītām un automobilim jābūt sagatavotam braukšanai.

    Piekabe vai dzīvojamā piekabe. Ja Mazda automobilis piedzīvo avāriju un tas ir jāatgūst, tad maksa par piekabes vai dzīvojamās piekabes atgūšanu ir iekļauta.

    Mazda transportlīdzekļi, kas ir pārveidoti bez koncerna Mazda pilnvaras, netiek ierindoti pie iekļautajiem transportlīdzekļiem.

    Nomas automobiļiem, taksometriem, policijas automobiļiem, oficiālajiem medicīnas transportlīdzekļiem, ugunsdzēsības transportlīdzekļiem, autoskolas, pasta un kravas transportlīdzekļiem, tāpat kā braukšanas eksāmenu reģistrācijas automobiļiem ir tiesības saņemt remontu uz vietas, aizvilkšanu un izvilkšanu.


    2. NODROŠINĀJUMA APJOMS


    A. IEKĻAUTIE ATGADĪJUMI

    MAZDA PALĪDZĪBA sāk darboties, kad transportlīdzeklis, ko oficiālais Mazda tirgotājs Igaunijā, Latvijā vai Lietuvā ir pārdevis vai apkalpojis, nav spējīgs kustēties uz priekšu, jo noticis kāds no šiem gadījumiem:

    Mehānisks vai elektronisks bojājums;

    Vadības kļūda, piemēram:
    - problēmas ar degvielu: degvielas trūkums, nepareiza vai piesārņota degviela;
    - problēmas ar transportlīdzekļa atslēgu: nobloķēta, pazaudēta vai salūzusi;
    - riepas caurduršana;

    Ceļu satiksmes negadījums, ieskaitot sniega kupenas, kad transportlīdzeklis nav spējīgs kustēties uz priekšu;

    Zādzība/zādzības mēģinājums un vandālisms (tiek piemērotas ierobežotas priekšrocības, tādēļ, lūdzu, skatiet punktu E1 par turpmākajām detaļām);

    Ja iedegas sarkanā lampiņa, jāseko īpašnieka rokasgrāmatas ieteikumiem (t.i., drīkst vai nedrīkst braukt ar automobili līdz tuvākajai pārstāvniecībai);

    Drošības komponentu bojājumi, piemēram, bloķēta vadītāja drošības josta, nav gaismu (ja ir aizliegts vai ir bīstami braukt šādā stāvoklī līdz tuvākajai pārstāvniecībai, lai arī pats transportlīdzeklis joprojām ir darba kārtībā).

    Nespēja kustēties uz priekšu jāsaprot tā, ka ar transportlīdzekli nav iespējams aizbraukt līdz pārstāvniecībai.

    Ja vadītājs pats atbrauc ar transportlīdzekli līdz pārstāvniecībai, tas nozīmē, ka transportlīdzeklis bija spējīgs kustēties uz priekšu. Vadītājam nav tiesību saņemt kādas programmas piedāvātās priekšrocības.

    Nav nobraukuma ierobežojuma: Mazda klients, kura automobilis nav spējīgs kustēties uz priekšu “mājās” (piemēram, savā garāžā), ir iekļauts.


    B. ĢEOGRĀFISKAIS PĀRKLĀJUMS

    Pakalpojumi tiek nodrošināti šādās Eiropas valstīs:

    Andorā, Austrijā, Beļģijā, Bosnijā un Hercegovinā, Bulgārijā, Kanāriju salās, Krētā, Horvātijā, Kiprā (tikai Grieķijas teritorijā), Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Fēru salās, Somijā, Francijā (ieskaitot aizjūras departamentus), Vācijā, Gibraltārā, Grieķijā, Ungārijā, Islandē, Īrijā, Itālijā, Latvijā, Lihtenšteinā, Lietuvā, Luksemburgā, Maķedonijā, Maltā, Monako, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Sanmarīno Republikā, Rumānijā, Serbijā, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā (ieskaitot Baleāru salas un Kanāriju salas), Zviedrijā, Šveicē, Turcijā (tikai Eiropas daļā), Apvienotajā Karalistē (ieskaitot Apvienotajai Karalistei Eiropas jūrās piederošās salas) un Vatikāna Pilsētvalstī.

    Pakalpojumi tiek sniegti, balstoties uz vietējo pieejamību (it īpaši attiecībā uz izmitināšanu, automobiļu nomu un vilcieniem) un vietējiem oficiālajiem noteikumiem.

    C. IZŅĒMUMI

    MAZDA nesniegs palīdzību vai neatmaksās priekšrocību saņēmējam pakalpojumus, kad zvans vai izsaukums veikts kādā no šiem gadījumiem:
    a. nomas automobiļiem, taksometriem, policijas automobiļiem, medicīnas transportlīdzekļiem, ugunsdzēsības transportlīdzekļiem, autoskolas, pasta un kravas automobiļiem, kā arī transportlīdzekļu izmēģinājuma braucieniem netiek nodrošināta automobiļu noma, biļešu iegāde, viesnīcu un salabotu transportlīdzekļu savākšana;
    b. transportlīdzekļi iesaistīti autosacīkstēs, rallijos, ātruma vai izturības testos, izmēģinot nobraukumu vai tie izmantoti ārpus oficiālajiem ceļiem;
    c. palīdzība nepieciešama iebrukuma, terorakta, ārzemju ienaidnieku sarīkotu aktu, pilsoņu kara, nekārtību, pretošanos, dumpju, sacelšanos, militāras vai uzurpētas varas piesavināšanās, masu politisko demonstrāciju, laupīšanas, izmantošanai militāriem nolūkiem, zemestrīču bojājumu, ekstrēmu laikapstākļu, atmosfēras parādību, pandēmiju vai atomu daļiņu mākslīga paātrinājuma kodolpārveidošanās parādību vai radiācijas izraisītos gadījumos;
    d. avārija izraisīta īpašniekam apzināti nodarot bojājumus vai vandālismu, vai arī tā ir kā sekas viņa dalībai noziedzīgā aktā vai pārkāpumā;
    e. jebkādi bojājumi, kas radušies valsts varas institūciju iejaukšanās rezultātā, kad ir sniegta palīdzība, vai bojājumi, kas radušies neparedzētu apstākļu rezultātā;
    f. īpašuma bojājumi vai zaudējumi, vai jebkāda veida postījumi, jebkāda veida zaudējumi vai izdevumi, kas radušies postījuma rezultātā;
    g. nelaimes gadījums vai trauma, kas radusies apzināti neievērojot attiecīgās valsts noteikumus, kurā priekšrocību guvējs ceļo, vai arī veicot vietējās varas neatļautas darbības;
    h. jebkādi bojājumi, kas radušies, izmantojot transportlīdzekli pretēji vadītāja rokasgrāmatas ieteikumiem;
    i. visas sekojošās izmaksas un/vai bojājumi attiecībā uz īpašumu, kas radušies avārijas gadījumā;
    j. transportlīdzekļi nav uzturēti braukšanas kārtībā saskaņā ar ražotāja ieteikumiem vai tos nav apkalpojuši pilnvaroti MAZDA pārstāvji vai pilnvaroti remonta servisi;
    k. visas izmaksas, kas būtu jāsedz, ja avārija nebūtu notikusi, piemēram, pārtika, naktsmītnes, maksa par taksometru, degviela vai ceļa nodevas maksa;
    l. jebkādi pakalpojumi, ko MAZDA Palīdzība iepriekš nav pilnvarojusi;
    m. ja viens vai vairāki pakalpojumi nav nepieciešami, MAZDA nesniedz kompensācijas vai alternatīvus pakalpojumus kā kompensāciju;
    n. transportlīdzekļus nav importējušas vai pārdevušas MAZDA pilnvarotas pārstāvniecības Igaunijā, Latvijā un Lietuvā;
    o. transportlīdzekļiem, kas nogādāti tirdzniecības pārstāvim (tirdzniecības pārstāvja zvans), nav tiesību uz palīdzības pakalpojumiem.


    3. MAZDA PALĪDZĪBĀ IEKĻAUTO PRIEKŠROCĪBU JOMAS

    MAZDA PALĪDZĪBA ir plaša programma, kas iekļauj plašu negadījumu amplitūdu un piedāvā piemērotas priekšrocības, balstoties uz katru konkrēto situāciju. Zemāk ir izklāstītas dažādas iespējas, kas balstītas uz konkrētu situāciju, un iemesli, kas izraisījuši nepieciešamību pēc palīdzības.


    A. PIRMĀS DIENAS PRIEKŠROCĪBAS

    A1. Labošana uz ceļa un palīdzība mājās

    Pamata palīdzība un labošana tiks nodrošināta uz ceļa vai mājās.

    A2. Vilkšana

    Noteikumi
    Ja transportlīdzekli nav iespējams mobilizēt uz ceļa, remonta transportlīdzeklis to nogādās līdz tuvākajam Mazda pilnvarotajam remonta servisam.

    Mazda Palīdzība nav atbildīga par potenciālām bagāžas zādzībām vai bojājumiem, personīgajām lietām vai aksesuāriem, kas atstāti transportlīdzeklī pēc tā aiztransportēšanas.


    A3. Uzglabāšana vai novietošana stāvvietā

    Noteikumi
    Ja transportlīdzeklis ir jāaizvelk laikā, kad tuvākais Mazda pilnvarotais remonta serviss ir slēgts (ārpus tā darba laika), tad tas automātiski tiks aiztransportēts uz drošu stāvvietu. Transportlīdzeklis remonta servisā tiks nogādāts tiklīdz tas būs atvērts vai arī nākamajā darba dienā.

     

    B. PAPILDU PRIEKŠROCĪBAS

    Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā, priekšrocību saņēmējam un visiem tā pasažieriem tiks nodrošināta VIENA no šīm iespējām:
    - ceļojuma turpināšana ar nomas automobili;
    - ceļojuma turpināšana ar alternatīvu transportlīdzekli (vilcienu vai lidmašīnu);
    - nakšņošana viesnīcā.


    B1. Ceļojuma turpināšana – NOMAS AUTOMOBILIS

    Noteikumi
    Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā un priekšrocību saņēmējs izvēlas turpināt ceļojumu ar citu automobili, tad MAZDA PALĪDZĪBA noorganizēs atbilstošu nomas automobili remonta laikposmam. Maksimums – 5 kalendārajām dienām.

    B2. Ceļojuma turpināšana – BIĻEŠU IEGĀDE

    Noteikumi
    Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā un priekšrocību saņēmējs izvēlas turpināt savu ceļojumu vai atgriezties mājās, tad nodrošina:

    a) taksometru, ja iecerētais galamērķis vai mājupceļš neatrodas tālāk par 50 km;
    b) vilciena biļeti (pirmajā klasē) attālumiem, kas neilgst vairāk par 4 stundām;
    c) lidmašīnas biļeti (ekonomiskajā klasē) attālumiem, kas ilgst vairāk par 4 stundām.

    B3. Naktsmītne viesnīcā

    Noteikumi
    Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā un priekšrocību saņēmējs izvēlas gaidīt, līdz to salabos, Mazda Palīdzība mītnes valstī noorganizēs palikšanu 3 zvaigžņu viesnīcā maksimums 3 naktīm, ja minimālais attālums no mājām ir 50 km, 5 naktīm – atrodoties ārzemēs.
    Maksimums 76 € (ieskaitot PVN) vienai personai par vienu nakti, ar iekļautu nakšņošanu un brokastīm.

     

    C. PRIEKŠROCĪBAS PĒC AUTOMOBIĻA SALABOŠANAS

    Mazda Palīdzība priekšrocību saņēmējam, lai saņemtu salaboto transportlīdzekli, noorganizēs bezmaksas vienvirziena ceļojumu vienai personai:

    a) taksometru, ja attālums līdz salabotajam transportlīdzeklim ir mazāks par 50 km;
    b) vilciena biļeti (pirmajā klasē) attālumam, kas neilgst vairāk par 4 stundām;
    c) lidmašīnas biļeti (ekonomiskajā klasē) attālumam, kas ilgst vairāk par 4 stundām;
    d) b un c punktam tiek segta maksa arī par nokļūšanu ar taksometru līdz dzelzceļa stacijai vai lidostai.

     

    D. CITAS PRIEKŠROCĪBAS

    E1. Zādzība un vandālisms

    ĪPAŠIE NOSACĪJUMI zādzībai:

    Ja klientam transportlīdzeklis nav pieejams zādzības rezultātā, tad mājupceļa ceļojumam vai iecerētajam ceļojumam tiek sniegta šāda palīdzība:

    a) taksometrs, ja brauciens līdz iecerētajam galamērķim vai mājupceļa brauciens nav tālāks par 50 km;
    b) vilciena biļete (pirmajā klasē) attālumam, kas ilgst vairāk par 4 stundām;
    c) lidmašīnas biļete (ekonomiskajā klasē) attālumam, kas ilgst vairāk par 4 stundām.

    VAI

    Naktsmītne maksimums 1 naktij, maksimums 76 € (ieskaitot PVN) par vienu personu, ar iekļautu nakšņošanu un brokastīm.

    Citas papildu priekšrocības netiek piemērotas (piemēram, automobiļa noma).

     

    ĪPAŠIE NOSACĪJUMI vandālismam:

    Ja klienta transportlīdzeklis nedarbojas vandālisma izraisīta ugunsgrēka rezultātā, tad MAZDA Palīdzība maksimums 5 kalendārajām dienām nodrošinās nomas automobili, kas atbilst īpašnieka automobiļa kategorijai.
    Citas papildu priekšrocības netiek piemērotas.

    E2. Rezerves daļu iegāde

    Ja transportlīdzeklis salūst ārpus mītnes valsts robežām un automobiļa darbības nodrošināšanai nepieciešamās daļas nav pieejamas uz vietas, tad tiek nodrošināta palīdzība, atrodot un sagādājot rezerves daļas no ārzemēm, taču sedzot tikai izmaksas par to piegādi. Par rezerves daļām klientam būs jāmaksā pašam.

    E3. Nesalabota transportlīdzekļa atgūšana

    MAZDA Palīdzība noorganizēs nesalabota transportlīdzekļa atgūšanu jebkuras avārijas vai ārzemēs notikuša negadījuma gadījumā, ja transportlīdzekli nav iespējams salabot 5 darba dienu laikā.

     

    MAZDA PALĪDZĪBAS TĀLRUŅA NUMURI

    Igaunija

    8004499 (vietējais bezmaksas)
    +372 6509894 (no ārvalstīm)

    Latvija

    8002211 (vietējais bezmaksas)
    +371 67818130 (no ārvalstīm)

    Lietuva

    8800 24442 (vietējais bezmaksas)
    +370 52461606 (no ārvalstīm)

  • Mazda uzsver, ka visiem oriģinālajiem Mazda aksesuāriem, ja tos ir uzstādījis Mazda pārstāvis pirms automašīnas sākotnējās piegādes tirdzniecībai vai tās laikā, tiek piemērota tā pati ierobežotā garantija, kas jaunām automašīnām. Detalizētu informāciju varat atrast savā informatīvajā garantijas brošūrā.