
Cena no 46 900€
Mazda CX-60
Krosovers
Cena no 46 900€
Krosovers
Cena no 31 990€
Krosovers
Cena no 24 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 23 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 19 990€
Hečbeks
Cena no 22 190€
Hečbeks
Cena no 37 380€
Elektroautomobilis
Cena no 28 990€
Rodsters
Cena no 37 790€
RF
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākJ. Matsuda ir dzimis 1875. gadā Hirosimā. 12 bērnu ģimenē viņš bija jaunākais. Tā kā viņam nebija iespēju mācīties skolā, 13 gadu vecumā viņš pārcēlās dzīvot uz Osaku un sāka strādāt par kalēju. Strādājot šo darbu, viņš saprata, ka savu dzīvi vēlas veltīt mašīnu rūpniecībai. Vēlmes iegūt inženiera iemaņas vadīts, J. Matsuda strādāja dažādās rūpnīcās, kuģu būvētavās un ieroču noliktavās. Vēlēdamies uzzināt vairāk par mašīnām un ražošanu, pusdienu pārtraukumu laikā viņš apmeklēja citas rūpnīcas un tur mācījās.
Trīsdesmit viena gada vecumā J. Matsuda iegādājās nelielu 33 kvadrātmetru kūti un tās telpās nodibināja uzņēmumu Matsuda Seisakusho. Uzņēmējdarbība nevedās tā, kā viņš bija cerējis. Pirmās grūtības viņu piemeklēja uzzinot, ka viņa ilgi radītais produkts jau tiek piedāvāts tirgū, taču tas nemazināja viņa apņēmību. Uzņēmējs interesējās par tirgū esošajiem produktiem, ārdīja un mainīja tos, līdz galu galā iepazīstināja ar īpašu patentētu Matsuda sūkni. Cieši ticēdams, ka kvalitatīvas mašīnas ir sevišķi svarīgas, ražojot produktus, kas atbilstu patērētāju vēlmēm, viņš intensīvi importēja un ieviesa progresīvākās ārvalstīs ražotās darbmašīnas.
1918. gadā, sasniedzot ceturtās desmitgades pusceļu, J. Matsuda atgriezās Hirosimā un nodibināja uzņēmumu Hiroshima Matsuda Seisakusho. Tajā laikā viņš jau bija izpelnījies veiksmīga uzņēmēja vārdu. Pēc 2 gadiem J. Matsuda tika pamudināts pievienoties uzņēmumam Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. Lai arī tas nedarbojās tādā sektorā, kādā strādāja J. Matsuda, viņš nolēma pieņemt izaicinājumu un, apņēmies atdzīvināt uzņēmumu, izdomāja jaunu produktu idejas, piemēram, piedāvāja ražot korķa plāksnes. Vēlāk uzņēmējs tika iecelts uzņēmuma prezidenta amatā, tādējādi nomainot iepriekšējo prezidentu, kurš slimības dēļ vairs nevarēja veikt savus pienākumus. Jaunā korķa produkta ražošanai J. Matsuda veltīja daudz pūļu. Plāksnes varēja izmantot siltināšanai un triecienu mazināšanai. Jaunā produkta veiksme palīdzēja uzņēmumam atgūties.
Diemžēl, uzņēmuma Toyo Cork Kogyo veiksmes stāsts neturpinājās ilgi. 1925. gadā rūpnīcu iznīcināja ugunsgrēks. Lielie parādi nomāca J. Matsudu. Sevišķi spēcīgi viņu satrieca tas, ka ugunsgrēkā gāja bojā vairāki rūpnīcas darbinieki.
Apdomājis šo traģisko incidentu, uzņēmējs apņēmās atjaunot uzņēmumu un atgriezties pie tā, ko prata vislabāk, t.i., pie mašīnu ražošanas. Šajā darbībā viņš vadījās pēc lozunga: “Vienai uzņēmējdarbībai veltīta dzīve”. Vēloties publiski apstiprināt savus plānus, viņš pārdēvēja uzņēmumu par Toyo Kogyo Co., Ltd.