Radīt automašīnas izcilai braukšanas pieredzei nozīmē konstruēt izcilus dzinējus – dzinējus, kuriem ir tikpat daudz dvēseles kā pašai automašīnai. Mūsu vadmotīvs Skyactiv tehnoloģijā ir: Nav atsevišķu detaļu – tikai pilnīga harmonija starp braukšanas prieku, maksimālu veiktspēju un efektivitāti. Vajadzības gadījumā mēs izaicinām un no jauna definējam pat vismazāko komponenti, lai sasniegtu galveno mērķi.
Mēs to saucam par Skyactiv tehnoloģiju.
X burts e-SKYACTIV X apzīmē benzīna un dīzeļa tehnoloģiju krustpunktu. Nākamās paaudzes e-SKYACTIV X benzīna dzinējs ir revolucionārs spēka agregāts, kas apvieno benzīna dzinēja brīvi sniegtos apgriezienus ar dīzeļa dzinēja degvielas ekonomiju, griezes momentu un ātro sākotnējo reakciju.
Mazda M Hybrid tehnoloģija nodrošina vienmērīgāku braukšanu un palīdz uzlabot degvielas ekonomiju, atgūstot enerģiju bremzēšanas laikā un izmantojot to borta elektrisko sistēmu darbināšanai.
2.5 e-SKYACTIV G (140 ZS) benzīna dzinēji ir aprīkoti ar cilindru deaktivizēšanu un Mazda M-Hybrid sistēmu. 2.5 litru dzinējs ir aizstājis iepriekšējo 2.0 e-Skyactiv G (122 ZS un 150 ZS versijas). e-SKYACTIV G dzinēji tagad ir efektīvāki nekā jebkad agrāk, ar zemākām emisijām un uzlabotu griezes momentu. 2.5 e-Skyactiv G arī nodrošina uzlabotu braukšanas prieku un komfortu, kā arī ir daļa no Mazda daudzveidīgās pieejas, lai apmierinātu tirgus prasības un atbilstu emisiju regulām.
Mūsu ārkārtīgi zemie kompresijas e-SKYACTIV D dīzeļdzinēji ir vieni no efektīvākajiem, īpaši reālos braukšanas apstākļos. Jaunākā tehnoloģija ne tikai samazina emisijas, bet arī uzlabo dzinēja atdevi un trokšņa līmeni.
Unikālais e-SKYACTIV R-EV apvieno labākās sērijveida hibrīdu un pilnībā elektriskās braukšanas īpašības, lai nodrošinātu ideālu līdzsvaru gan ikdienas, gan tālākos braucienos. Šī pilnībā elektriskā sistēma ir aprīkota ar papildus ģeneratoru un kompaktu rotordzinēju, kas palielina nobraucamo attālumu un ļauj ceļot bez uzlādes raizēm.
Mēs izmantojam progresīvas metodes, lai izpētītu, kā cilvēki pārvietojas un reaģē braucot, un pēc tam apvienojam inženierus un dizainerus, lai izveidotu salonu un interjeru, kas atbilst pieejai kura vērsta uz cilvēku. Kad braukšana jūtas dabiska un bez stresa, automašīna un vadītājs darbojas pilnīgā harmonijā.