Biežāk uzdotie jautājumi par MyMazda lietotni

Esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus par lietotni MyMazda, lai palīdzētu Jums iegūt maksimāli daudz no lietotnes un arī no sava automobiļa.

  • MyMazda ļauj Jums apskatīt tādu informāciju par Jūsu automobili kā apkopes vēsture, rokasgrāmatas, kā arī palīdz atrast Mazda tirdzniecības partnerus un saņemt informāciju par atsaukumiem.

    Ja Jūsu automobilis ir Connected pakalpojuma saņēmējs, tad piekļūsiet arī daudzām citām funkcijām.

  • Kamēr gan lietotne MyMazda, gan arī automobilis atrodas mobilo sakaru tīkla darbības zonā, savienotajiem pakalpojumiem būtu jādarbojas.

  • Jā, primārais autovadītājs ir tiesīgs uzaicināt maksimums trīs citus savienoto pakalpojumu autovadītājus, izmantojot lietotni MyMazda. Primārais autovadītājs ir tiesīgs arī jebkurā laikā atcelt uzaicinājumus, izmantojot lietotni MyMazda.


    Lai pievienotu autovadītājus:
    1. Dodieties uz sadaļu “Mani automobiļi”
    2. Spiediet “Pārvaldīt autovadītājus”
    3. Ja pieejams  spiediet “+ uzaicināt autovadītāju”
    Ja vēlaties atcelt uzaicinājumu sekundārajam autovadītājam, Jūs varat pieskarties ikonai “Atcelt ielūgumu”.

  • Nē, neviena no Remote Control funkcijām nedarbosies, ja atslēga atradīsies automobilī vai nebūs aizslēgtas visas durvis.

  • Dati par automobiļa stāvokli un automobiļa stāvokļa ziņojumiem tiek atjaunināti pēc aizdedzes izslēgšanas. Kamēr dzinējs darbojas, informācija netiek atjaunināta, pat ja tā tiek pārlādēta.

    Lūdzu, ņemiet vērā, ka pēc aizdedzes izslēgšanas automobiļa stāvokļa un automobiļa stāvokļa ziņojuma atjaunināšana var aizņemt vairākas minūtes.

  • Jūs varat pieslēgties Connected pakalpojumiem caur citu viedierīci, lejupielādējot lietotni MyMazda un izmantojot savus MyMazda pieslēgšanās datus.

    Pat ja Jums nav citas viedierīces, citiem lietotājiem piekļuvi savienotajiem pakalpojumiem ierobežos lietotnes MyMazda Identifikācijas pārvaldības sistēma (nav iespējams pieslēgties bez paroles vai biometriskas pieteikšanās).

  • Sadaļā “Mani automobiļi” izvēlieties “REĢISTRĒTIES”. Katrā logā mums ir sagatavotas instrukcijas, kurām sekot un viegli darboties.

    Lūdzu, pārliecinieties, ka atrodaties zonā, kur Jūsu automobilim pieejams mobilais savienojums, lai varētu saņemt PIN kodu, tādēļ izvairieties no garāžām vai vietām ar sliktu tīkla pārklājumu.

    Lūdzu, ņemiet vērā, ka lietotne darbosies tikai ar interneta savienojumu.

  • Connected pakalpojumi piedāvā plašu dažādu funkciju klāstu, piemēram, attālināto durvju aizslēgšanu, automobiļa stāvokļa datus, palīdzību uz ceļa vai automobiļa stāvokļa ziņojumu.

    Ja Jums ir elektriskais transportlīdzeklis, varat izmantot arī tādas funkcijas kā:

    • Attālinātā uzlāde
    • Attālinātās uzlādes ieslēgšana
    • Attālinātās uzlādes izslēgšana
    • Attālinātās uzlādes taimeris
    • Attālinātā gaisa kondicionēšanas sistēma

    Savienoto pakalpojumu funkcijas, kas pieejamas visiem savienotajiem transportlīdzekļiem: Durvju aizslēgšana, automobiļa stāvokļa statuss (apskatīt riepu spiediena rādītājus, vai durvis ir aizslēgtas/atslēgtas, degvielas/akumulatora līmeni, pašreizējo braukšanas intervālu), atrašanās vietu nosūtīšana automobilim (izmantojot lietotni, iespējams nosūtīt interešu punktu navigācijas sistēmai), pašpiegādes ziņojumi, ņemot vērā automobiļa stāvokli (gadījumā, ja durvis netika aizslēgtas).

  • Galvenajā ekrānā klikšķiniet uz ikonas “Stāvoklis”.

  • Nē, neviena no attālinātās vadības funkcijām nedarbosies, ja atslēga atradīsies automobilī vai nebūs aizslēgtas visas durvis.

  • Zemāk atradīsiet detalizētu informāciju gan par iOS, gan par Android ierīču saderību:

    Nepieciešama iOS 10.0 vai jaunāka versija. Saderīga ar iPhone, iPad un iPod touch.
    Nepieciešama Android 7.0 vai jaunāka versija.

  • Ir divi veidi:

    Jūsu Mazda pilnvarotais tirdzniecības pārstāvis piešķirs Jūsu profilam vēl vienu automobili un detaļas automātiski tiks parādītas lietotnes sadaļā “Mani automobiļi”.

    Jūs varat pievienot automobili sadaļā “Mani automobiļi” arī izmantojot pogu “Pievienot automobili”. Jums jānoskenē VIN numurs vai arī jāievada tas manuāli, lai apskatītu savu automobili.

  • Ir divi veidi, kā noņemt automobili savā “Mani automobiļi” sadaļā:

    Vai nu sazinieties ar izvēlēto tirdzniecības pārstāvi, vai arī izvēlieties labot automobiļu funkcionalitāti savā “Mani automobiļi” sadaļā un klikšķiniet uz “Noņemt automobili”.

  • Sadaļā “Mani automobiļi” Jūs izvēlnē, kas atrodas labajā pusē, varat izvēlēties opciju “Labot automobili”.

  • Sava automobiļa VIN numuru varat atrast savos īpašnieka dokumentos, līzinga dokumentos vai apdrošināšanas pārskatā, zem priekšējā labās puses grīdas paklājiņa vai uz uzlīmes, kas atrodas uz pasažiera durvju sliekšņa.

  • Jūs varat nomainīt sava automobiļa nosaukumu sadaļā “Labot manu automobili”.

  • Ja gribat izdzēst Mazda automobili, kas izmantoja Connected pakalpojumus, taču plānojat izmantot citu Mazda automobili, izdzēsiet automobiļa reģistrācijas informāciju, kas izmantota Connected pakalpojumos, šādā secībā:

    1. Pieskarieties IZVĒLNES sadaļai “Mani automobiļi”
    2. Pieskarieties darbību saraksta ikonai “Labot automobili”
    3. Pieskarieties ikonai [DZĒST AUTOMOBILI]
    4. Uzmanīgi izlasiet BRĪDINĀJUMU un pieskarieties ikonai [APSTIPRINĀT], ja esat pārliecināts, ka vēlaties dzēst automobili.


    Tajā brīdī Jūs automātiski tiksiet izslēgts no savienotajiem pakalpojumiem. Tā kā Jūsu klienta informācija paliks sistēmā, Jūs, ja plānojat izmantot Connected pakalpojumus, kas pieejami Mazda automobiļiem, arī turpmāk, varat turpināt izmantot MyMazda lietotni, reģistrējot automobili.