Mazda6e saņem maksimālo piecu zvaigžņu Euro NCAP vērtējumu

Pilnīgi jaunā Mazda6e jaunākajā Euro NCAP testu sērijā ir ieguvusi maksimālo piecu zvaigžņu vērtējumu. Divās kategorijās – pieaugušo un bērnu aizsardzībā – Mazda jaunākais, pilnībā elektriskais modelis ieguva izcilu 93 % rezultātu. Mazda6e saņēma 74 % vērtējumu neaizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku aizsardzībā un 77 % par drošības palīgsistēmām.

Mazda6e 93 % rezultāts pieaugušo aizsardzības kategorijā ietvēra maksimālos punktus par sniegumu sānu triecienā pret šķērsli un labu vai pietiekamu aizsardzību visām būtiskajām ķermeņa zonām arī daudz nopietnākā sānu triecienā pret stabu. Speciālais sānu gaisa spilvens, kas paredzēts, lai mazinātu traumu risku starp pasažieriem sānu sadursmēs, nodrošināja labu aizsardzību gan vadītājam, gan priekšējam pasažierim. Galvas balsti priekšējos un aizmugurējos sēdekļos nodrošināja labu aizsardzību pret kakla traumām sadursmēs no aizmugures.

Arī bērnu aizsardzības kategorijā jaunais piecdurvju Mazda hečbeks ieguva 93 % vērtējumu. Maksimālos punktus modelis ieguva par sešus un desmit gadus vecu bērnu drošību gan frontālā, gan sānu trieciena testā. Tāpat maksimālo punktu skaitu automašīna saņēma par sistēmu, kas pārbauda, vai bērnu sēdeklītis ir uzstādīts pareizi (CRS Installation Check). Atzinīgi tika novērtēta arī Mazda6e pasažieru uzraudzības sistēma, kas brīdina vadītāju neatstāt bērnus automašīnā bez uzraudzības.

Neaizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku kategorijā Mazda6e nodrošināja pārsvarā labu vai pietiekamu gājēju aizsardzību. Autonomās avārijas bremzēšanas (AEB) un joslas ieturēšanas sistēmas ieguva maksimālos punktus par motociklistu aizsardzību. Labu novērtējumu automobilis saņēma arī par velosipēdistu aizsardzību – lielā mērā, pateicoties AEB sistēmai un durvju atvēršanas brīdinājumiem visām sānu durvīm. Kopumā šie risinājumi šajā kategorijā nodrošināja 74 % rezultātu.

77 % vērtējumu drošības sistēmu kategorijā palīdzēja iegūt Mazda6e plašais uzlaboto vadītāja palīgsistēmu (ADAS) klāsts. AEB sistēma labi reaģēja uz citiem transportlīdzekļiem, standartā uzstādītā vadītāja stāvokļa uzraudzības sistēma precīzi konstatēja vadītāja nogurumu un uzmanības zudumu, bet joslas ieturēšanas sistēma viegli koriģēja automobiļa braukšanas trajektoriju un atļautā braukšanas ātruma palīgsistēma identificēja ātruma ierobežojumus.

Papildu ieguldījumu Mazda6e braukšanas drošībā sniedz zems smaguma centrs, ideāls izsvarojums (47:53) un izcila vadāmība. Uz vadītāju orientētais kokpits un modernā cilvēka un mašīnas saskarne (HMI) nenovērš vadītāja uzmanību. Pilnīgi jaunā Mazda6e apvieno japāņu filozofiju, pārdomātu dizainu un modernās tehnoloģijas, lai nodrošinātu elegantu, ērtu un drošu elektriskās braukšanas pieredzi.

Pieteikties Mazda jaunumu saņemšanai