
Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 22 490€
Krosovers
Cena no 21 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 19 990€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 33 990*€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītAuto eksperti, kuri katru gadu testē desmitiem dažādu jaunu automobiļu, atzīst: lai brauktu ekoloģiski un ekonomiski, kā arī veiktu lielus attālumus, labākā izvēle mūsdienās, iespējams, ir tieši hibrīdauto. Taču daudzus cilvēkus, kuri apsver šāda transportlīdzekļa iegādi, satrauc kārtība, kādā hibrīdautomobiļiem piemēro nodokļus un nodevas.
Īpaši aktuāli tas kļuvis tad, kad Latvijā tika nolemts automašīnas aplikt ar nodokli, ņemot vērā to radīto piesārņojumu. Proti, nodokļu maksājumi jāveic ne tikai transportlīdzekļa pirmreizējās reģistrācijas brīdī un īpašnieka maiņas gadījumā, bet arī reizi gadā kā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis, un tā apmērs ir tieši saistīts ar izvēlētā modeļa oglekļa dioksīda (CO2) izmešu daudzumu motora izplūdē.
Maksājamā ekspluatācijas nodokļa apmēru ar īpašas tabulas palīdzību nosaka Ceļu satiksmes drošības direkcija, kas reģistrē automašīnu. Vienā gadījumā nodoklis nav jāmaksā vispār, bet citā gadījumā tas var būt mērāms pat vairākos simtos eiro.
Daudzos gadījumos nodoklis nebūs jāmaksā nemaz vai arī aprēķinātā summa būs ārkārtīgi zema. Tas ir saistīts ar hibrīdautomobiļos izmantotajām tehnoloģijām. Piemēram, pilsētas hibrīdauto Mazda2 Hybrid uzstādītajam iekšdedzes dzinējam asistē elektromotors, ko ar enerģiju nodrošina automašīnā iebūvētais gaitas akumulators.
Akumulatorā uzglabātās enerģijas daudzums ir atkarīgs no izvēlētā hibrīda tipa. Ja tas ir “plug-in” jeb spraudņa hibrīds, automobilis elektriskajā režīmā ar pilnu uzlādi spēs nobraukt vairākus desmitus kilometru. Šādā gadījumā nodokļi automašīnas īpašniekam raizes nesagādās, jo oglekļa dioksīda izmešu apjoms ir neliels un bieži vien pat nesasniedz robežu, no kuras tiek veikts nodokļa aprēķins.
Ja automobilis ir tā dēvētais vieglais hibrīds vai parastais pašuzlādes hibrīds, ekspluatācijas nodokļa piemērošana ir neizbēgama. Tomēr arī šādā gadījumā nodokļa likme būs ārkārtīgi zema. Vairumā gadījumu tā nepārsniegs dažus desmitus eiro, jo, ja salīdzina ar automašīnām, kam uzstādīts tikai iekšdedzes dzinējs, šādu transportlīdzekļu radītais atmosfēras piesārņojums ir samērā neliels.
Reģistrējieties testa braucienam un izmēģiniet šo hibrīdauto!