IZSTRĀDĀTS JAPĀNĀ: UZLĀDĒJAMAIS HIBRĪDS, KURAM NAV LĪDZĪGU

MODELIS MAZDA MX-30 R-EV

PILNĪBĀ ELEKTRISKA BRAUCIENA SAJŪTA IKVIENĀ CEĻOJUMĀ

Japānā izstrādātais modelis Mazda MX-30 R-EV ir aprīkots ar uzlādējamā hibrīda tehnoloģiju un citu vidū izceļas ar savu unikālo dizainu. Pateicoties unikālajai Mazda vadāmībai, braucot ar elektrisko dzinēju, tiek nodrošināts nepārtraukts elektriskās braukšanas sniegtais baudījums. Tagad, pārvietojoties pilnībā elektriskajā režīmā, bez satraukuma par uzlādes punktu pieejamību, ceļā varat doties kā savās ikdienas gaitās, tā arī garākos izbraucienos.

2024 Cij Mx 30 R Ev Sideshot25 1

ELEKTRISKA BRAUKŠANA – MIERPILNA DZĪVE

Elektroenerģija – akumulatora uzlādei, benzīns – Wankel dzinējam. Modeļa versija Mazda MX-30 R-EV atbalsta līdz 37 kW ātrās uzlādes (CCS) funkciju. Akumulatoru, izmantojot automobilī iebūvēto 3 fāžu lādētāju, iespējams uzlādēt arī ar standarta lādētāju, kura jauda nepārsniedz 11 kW. Wankel dzinēja 50 litru degvielas tvertne nodrošina mierpilnu braukšanu elektriskajā režīmā, ļaujot bez satraukuma par automobiļa lādēšanu nobraukt pat līdz 680 kilometriem lielu attālumu. Šī modeļa versija funkcionē kā uzlādējamais hibrīds ar automobilī integrētu uzlādes staciju!

900 562 1 2 Design
UNIKĀLAIS JAPĀŅU DIZAINS
Automobilis Mazda MX-30 R-EV, kas iemieso pats savu “Human Modern” Kodo dizaina filozofijas interpretāciju, izceļas pūlī un atbilst mūsdienīga vadītāja prasības. Rūpīgi pilnveidotās proporcijas un tādas iespaidīgas dizaina detaļas kā plaši atveramas Freestyle stila durvis un vadītājam pielāgotais salons padara šo Japānā izstrādāto SUV patiesi unikālu.
900 562 1 2 Technology
ROTORA DZINĒJS PAILDZINA ELEKTRISKAS BRAUKŠANAS PIEREDZI
Rotora dzinējs, ko automobiļu ražotājs Mazda pēdējo 50 gadu laikā ievērojami pilnveidojis, ir ideāls benzīna dzinējs, kas palīdz uzturēt elektriskās uzlādes līmeni automobilī, kas ekskluzīvi tiek darbināts ar elektrisko dzinēju. Tas ir viegls dzinējs, kas gandrīz pilnībā nerada vibrāciju. Tā ģenerētā enerģija netiek tiešā veidā novirzīta uz riteņiem, tādēļ dzinējs darbojas ideālā noslodzes diapazonā, nodrošinot optimālu efektivitāti.
MAZDA MX-30 R-EV IEGŪST 5 ZVAIGŽŅU EURO NCAP DROŠĪBAS NOVĒRTĒJUMU

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV uzlādējamais hibrīds jaunākajās testa sērijās saņēmis augstāko – piecu zvaigžņu – EURO NCAP novērtējumu. Novērtējums ir balstīts uz rūpīgiem, neatkarīgi veiktiem sadursmes testiem, kā arī plašu vadītāja palīgsistēmu, pasīvās drošības un progresīvo drošības tehnoloģiju analīzi.

Mx 30 Rev 900 442 Mazda
JAUNA ELEKTRISKO AUTOMOBIĻU KATEGORIJA

IEPAZĪSTIET HIBRĪDA AUTOMOBILI, KURU VIENMĒR DARBINA ELEKTRISKAIS DZINĒJS

Mazda MX-30 R-EV ir unikāls uzlādējamā hibrīda tehnoloģijas automobilis. Tas ir vēl viens Japāņu meistarības un Mazda automobiļiem raksturīgās braukšanas pieredzes piemērs. Wankel dzinējs aprīkots ar ģeneratoru, 50 litru ietilpības degvielas bāku un ir izmantojams tikai elektrības ražošanai, lai braukšanas laikā uzlādētu automobiļa akumulatoru. Garākos braucienos tas palielina nobraucamo attālumu pat līdz 680 km. Elektriskais režīms, kas ar vienu uzlādi nodrošina pat 85 km lielu attālumu, ļauj ikdienas braucienos neizmantot iekšdedzes dzinēju, taču joprojām saglabā iespēju pārslēgties uz to, kad dodaties garākos braucienos.

900 442 Media Promo Phev
900X600 Iv Mx 30
BRAUKŠANA TIKAI ELEKTRISKAJĀ REŽĪMĀ
Atšķirībā no citiem PHEV automobiļiem, kuru riteņus griež iekšdedzes dzinēji, modelis Mazda MX-30 R-EV vienmēr tiek darbināts tikai ar elektrisko dzinēju, tādēļ elektriskā automobiļa sniegtās priekšrocības varēsiet izbaudīt ikvienā braucienā.
900X600 Iii Mx 30
IKDIENAS BRAUCIENI, KAS NERADA EMISIJAS
Elektriskais režīms garantē 85 km lielu nobraucamo attālumu, kas ir krietni vairāk par attālumu, ko vadītāji vidēji veic dienas laikā.
2023 Mx 30 Revr
DODATIES GARĀKĀ BRAUCIENĀ? NEKĀDU PROBLĒMU!
Unikālais rotora dzinējs, kas ir īpaši viegls un iebūvēts automobilī, lai darbotos kā ģenerators akumulatora uzlādēšanai, ļaus nobraukt lielāku attālumu.
MAZDA MX-30 R-EV EDITION R

Modeļa versija "Edition R" ir radīta, lai atzīmētu rotācijas dzinēja atgriešanos. Automobiļu ražotājs Mazda bija pirmais pasaulē, kas automobiļos iebūvēja rotācijas dzinēju ar diviem rotoriem. Tas lieliski reprezentē mūsu neizsīkstošo izaicinājumu garu un ieņem īpašu vietu mūsu vēsturē. Ar šo īpašā izlaiduma modeli vēlējāmies godināt leģendāro Mazda dzinēju, kura darbinātais automobilis 1991. gadā izcīnīja uzvaru Lemānas 24 stundu sacīkstēs.

2024 Mx 30 R Ev Edition R 1500X800

EKSKLUZĪVĀS MODEĻA VERSIJAS EDITION R IEZĪMES

Modeļa versija Mazda MX-30 R-EV Edition R papildināta ar stilīgām detaļām (tādām kā smalki oranžas krāsas akcenti salonā), kas neļaus automobiļa īpašniekam aizmirst, ka to darbina rotora dzinējs. Šīs komplektācijas automobiļiem tiek piedāvāta arī divkrāsu virsbūve ar Maroon Rouge krāsas jumtu un papildaprīkojumā pieejamo pakotni Premium un visiem tajā ietilpstošajiem aksesuāriem.

2024 Mx 30 R Ev Edition R 2
GALVAS BALSTI AR IESPIESTU EMBLĒMU
Sēdekļu galvas balstos, kuru apdarei izmantota mākslīgā āda, iespiesta komplektācijas Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV emblēma un R Edition logotips, ko iedvesmojusi ikoniskā rotora dzinēja forma.
2024 Mx 30 R Ev Edition R 4
ORANŽAS KRĀSAS SALONA APDARES ELEMENTI
Stilīgos grīdas paklājiņus rotā oranžas krāsas vīles un zīmes, kas simbolizē rotora dzinēju ģenerējamo enerģiju. Grīdas paklājiņi vadītāja un priekšējā pasažiera zonās papildus dekorēti ar hromētām Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV logotipa formas zīmēm.
2024 Mx 30 R Ev Edition R 6
UNIKĀLA STILA AUTOMOBIĻA ATSLĒGA
Rotora dzinēja dizains iedvesmojis arī modeļa versijas Edition R atslēgu – ar Edition R logotipu un spīdīgiem sāniem dekorētās pults priekšējais un aizmugurējais vāciņš izliekts identiskā leņķī kā dzinēja rotoru sāni.