Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākAutomobilis ar lielu bagāžnieku - šī ir visbiežāk izvirzītā prasība attiecībā uz ģimenes automašīnām. Plašs ģimenes automobilis ļoti bieži ir minivens. Mazda jaunais SUV var būt ļoti interesanta ideja par lielu ģimenes automobili, kas nodrošina braukšanas prieku, skaistas virsbūves līnijas un... ir ar lielu bagāžnieka ietilpību.
Katram automobilim ir bagāžnieks. Taču dažos modeļos bagāžnieka izmērs ir mikroskopisks. Citos ir jārēķinās ar neērtu piekļuvi - neērtu lūku vai augstu iekraušanas slieksni, kas ļoti apgrūtina smagu priekšmetu iekraušanu. Turklāt tas var ietekmēt virsbūves aizmugurējās daļas bojājumus, kas ir ļoti labi redzami. Automobiļa aizmugurē var sastapties ar vēl citiem šķēršļiem, piemēram, platām riteņu arkām, kas samazina iekraušanas laukumu.
Jāatceras, ka katrs autovadītājs izmanto daļu bagāžnieka savam automobilim. Galu galā kaut kur ir jāglabā ugunsdzēšamais aparāts, pirmās palīdzības aptieciņa, brīdinājuma trīsstūris, pamata instrumenti, piederumi (rezerves spuldzes un drošinātāji, riteņu sūknis, motora eļļa uzpildīšanai un daudzas citas lietas). Aizmugures piedziņas automašīnām, kā arī automašīnām, kuras darbina ar sašķidrinātu naftas gāzi, bagāžas nodalījums var būt samazināts.
Tomēr ietilpīgam ģimenes automobilim jābūt plašam bagāžniekam. Tas ir noderīgs ikdienas iepirkumiem. Un, ja jums ir ģimene, pirkumi var būt patiešām lieli. Dažkārt mājās ir jānogādā mēbeles, remontdarbu materiāli vai aprīkojums remontam. Protams, jūs vienmēr varat izmantot transporta uzņēmuma pakalpojumus. Tikai kāpēc mēs iegādājāmies automašīnu?
Automašīna ar lielu bagāžnieku ļauj doties ģimenes ceļojumos, ne tikai tajos, kas paredzēti atvaļinājumam, bet arī īsos nedēļas nogales braucienos ārpus pilsētas. Jūs varat paņemt līdzi visu nepieciešamo. Daudziem cilvēkiem ir hobiji, automašīnas ar lielu bagāžnieku ļaus visu ērti pārvadāt.
Bagāžnieks ir noderīgs arī tad, ja vēlaties ērti pārvadāt lielu suni. Ģimene ar mazu bērnu automašīnā ērti varēs ievietot saliekamus bērnu ratiņus. Un visus piederumus, kas mazajam nepieciešami, lai viņš būtu smaidīgs. Auto ar lielu bagāžnieku var noderēt arī uzņēmējam. Nereti ģimenē ir viena automašīna, un visiem tās lietotājiem jābūt apmierinātiem.
SUV jeb sporta apvidus auto vai daudzfunkcionāls ģimenes automobilis ar lielu bagāžnieku un ērtu piekļuvi, izmantojot nolokāmās aizmugurējās durvis. Automašīna, kas piemērota braukšanai pilsētā un arī sliktākas kvalitātes ceļiem ārpus pilsētas.
Eiropā SUV ir modē jau daudzus gadus, un pārdošanas topos tie ir vispopulārākā klase. Tie ir ikviena ražotāja klāstā. Dažiem - pat vairāki modeļi, kur ir masveida ražošana, koncentrēšanās uz kvantitāti, vienas un tās pašas detaļas un viena un tā pati virsbūve.
Par laimi, ir Mazda. Mazda ražotie SUV atšķiras no konkurentiem daudzējādā ziņā.
Vispirms acīs krīt modeļu ārkārtīgi oriģinālās virsbūves līnijas, kas veidotas, izmantojot KODO filozofijas principus - kustības dvēsele. Pat stāvot, tie izskatās tā, it kā kustētos. Braukšanas laikā autovadītājs savienojas ar automobili, līdzīgi kā jātnieks, kas sēž seglā, ko dēvē par Jinba Jittai. Šāda transportlīdzekļa vadīšana ir patiess prieks, kas ļauj mums būt pārliecinātiem, ka jebkurš Mazda SUV ir ideāls automobilis gariem ceļojumiem. Braucot ar Mazda, autovadītājs var iepazīt, kas ir Kanjo - uztraukums, kas jūtams braukšanas laikā.
Ko jūs varat sagaidīt, iekāpjot salonā? Fantāzijas, elegances, cildena stila un slavenās japāņu funkcionalitātes noti. Viss ir savā vietā. Un šajos automobiļos patiešām ir daudz vietas, kā jau tas pienākas lielam ģimenes automobilim.
Vēlaties iepazīties ar tiem tuvāk?
Mazda CX-30 no ražošanas līnijām sāka nobraukt 2019. gadā. Dizainera Ryo Yanagisavas (Ryo Yanagisawa) darbs valdzina ar oriģinālām un aerodinamiskām virsbūves līnijām, kas apvieno maigās virsbūves augšējās daļas līnijas, asās ārējā apgaismojuma līnijas, Mazda raksturīgo radiatora režģi un riteņu arkas, izceļot tāda automobiļa braukšanas spējas, kas nebaidās doties uz zemākas kvalitātes ceļiem. Piecu durvju kompaktā SUV pamatā ir ārkārtīgi populārais Mazda3 kompaktais modelis.
Mazda CX-30 var lepoties ar 430 litru ietilpīgu bagāžnieku, plašu salonu un ļoti bagātīgu aprīkojuma klāstu. Atbīdot aizmugurējo sēdekli, var iegūt milzīgu un augstu bagāžas nodalījumu ar ērtu iekraušanas slieksni.
Automobilis var lepoties ar 7 collu displeju komplektu, kas aizvieto instrumentu paneli, Mazda Connect telepātisko sistēmu (ar navigāciju) ar 8,8 collu skārienekrānu, virkni aktīvās drošības sistēmu (vilces kontrole, pretslīdes aizsardzība, bremžu palīgsistēma), kas atvieglo stāvēšanu un izbraukšanu no automašīnas.
Mazda CX-30 garums ir 4395 mm, augstums - 1540 mm, platums - 1795 mm, bet riteņu bāze - 2655 mm. Piekare ir veidota, izmantojot izturīgu un pārbaudītu sistēmu: priekšējās MacPherson statnes un aizmugurējo vērpes siju.
Zem automobiļa motora pārsega ir benzīna dzinēji:
SKYACTIV-G 2 litru darba tilpuma dzinējs ar 122 ZS (vidējais patēriņš 6,2 l/100 km ar manuālo transmisiju un 6,6 l/100 km ar automātisko) un 150 ZS (vidējais patēriņš 6,2 l/100 km ar manuālo transmisiju un 6,6 l/100 km ar automātisko).
2 litru SKYACTIV-X ar 180 ZS (vidējais patēriņš 6,5 l/100 km ar manuālo transmisiju un 7,0 l/100 km ar automātisko).
Mazda CX-5 otrā paaudze tiek ražota kopš 2017. gada. Mazda CX-5 ir īsts premium klases SUV visprasīgākajiem pircējiem.
Šim automobilim ir virkne priekšrocību. Tas ir veidots saskaņā ar KODO filozofiju, kas ļauj automobilim izcelties ar savu izskatu jau no tālienes. Tas ir SUV, kas noteikti atšķiras no konkurentiem. Un ne tikai tā nepārprotamo ārējo līniju dēļ, kuras nevar sajaukt ne ar vienu citu automašīnu pasaulē.
Mazda CX-5 ir veidots ar japāņiem piemītošo rūpību un precizitāti. Tas ir automobilis, kas autovadītājam un pasažieriem piedāvā ļoti daudz vietas, radīts, lai ģimenei būtu pēc iespējas ērtāk. Neraugoties uz ievērojamo izmēru, auto ir ekonomisks, pateicoties SKYACTIV modernajiem spēka agregātam. Ļoti bagātīgs aprīkojums nodrošina komfortu un drošību uz ceļa, un autovadītājs vienmēr var rēķināties ar dažādu drošības sistēmu atbalstu.
Neaizmirsīsim par bagāžnieku. Mazda CX-5 gadījumā tā tilpums ir 506 litri. Tas ir izmērs, kas nav sasniedzams daudziem universāļiem un krosoveriem. Mazda CX-5 ir transportlīdzeklis aktīviem cilvēkiem, kuri novērtē greznību un oriģinalitāti.
Automašīnas garums ir 4550 mm, augstums - 1680 mm un platums - 1900 mm. Tā garenbāze ir 2700 mm. Automašīnas balstiekārta izmanto MacPherson statņus priekšpusē un daudzsviru aizmugurējo balstiekārtu.
Mazda CX-5 aprīkojuma saraksts ir ļoti garš. No sākotnējā aprīkojuma automašīna var lepoties ar krēslas sensoru (automātiski aktivizē lukturus), lietus sensoru (automātiski aktivizē vējstikla tīrītājus), apsildāmu stūri, 360 grādu kameru sistēmu ar parkošanas sensoru komplektu ērtai novietošanai stāvvietā, multimediju sistēmu Mazda Connect ar 8 collu displeju un virkni sistēmu drošībai, vadītāja atbalstam un patīkama brauciena nodrošināšanai.
Zem Mazda CX-5 motora pārsega atrodas 2 litru SKYACTIV-G benzīna dzinēji ar 165 ZS (vidējais patēriņš 7,2 l/100 km ar manuālo transmisiju un 7,7 l/100 km ar automātisko transmisiju) un 194 ZS (vidējais patēriņš 7,9 l/100 km ar manuālo transmisiju un 8,8 l/100 km ar automātisko transmisiju).
Mazda ražotie apvidus automobiļi ir lieliska izvēle ģimenes automašīnai. Tiem ir viss, kas mūsdienu ģimenei varētu būt nepieciešams: pievilcīgs izskats, plašs salons ar lielu bagāžnieku, bagātīgs aprīkojums un tie ir ekonomiski.
Atklāj visus Mazda īpašos piedāvājumus.
Apskatīt piedāvājumusPieteikties testa braucienam.
PieteiktiesNosūtiet cenu lapu un brošūru uz Jūsu e-pastu.
NosūtītAtrodiet savu vietējo Mazda pārstāvi un sazinieties jau šodien.
Atrast tuvāko PĀRSTĀVi