HIBRĪDI – CEĻŠ UZ NĀKOTNI

Labākie hibrīdauto: tehnisko parametru apskats

Videi draudzīgu un ekonomisku motīvu vadīti, auto vadītāji arvien biežāk izvēlas tieši hibrīdauto, taču nereti uz degvielas ekonomijas rēķina tiek zaudēts sniegtais komforts un auto jauda. Kā Mazda radusi inovatīvu risinājumu šajās situācijās, piedāvājot ekonomisku un jaudīgu braucienu, izklāstīts raksta turpinājumā.

 

Labākie Mazda hibrīdi 2021., 2022. un 2023. gadā

Palielinoties pieprasījumam pēc ekonomiskiem, tajā pašā laikā komfortu sniedzošiem auto, ražotāji cits pēc cita nāk klajā ar hibrīda risinājumiem. Pavērojot auto tirgu, labi manāms, ka uz jautājumu “kāds ir labākais hibrīdauto” konkrētas atbildes nav, jo katrs ražotājs dod priekšroku kādam konkrētam hibrīda tehnoloģijas veidam. Jau 2020. gadā Mazda piedāvāja inovatīvu hibrīda risinājumu Mild hybrid jeb maigā hibrīda tehnoloģiju, kas bremzēšanas laikā iegūto enerģiju izmanto auto elektronikas darbības nodrošināšanai.

CX 30 Exterior 2

MĪLĒTA VISĀ PASAULĒ

Turpinot attīstīt maigā hibrīda tehnoloģiju, Mazda piedāvātais CX-30 krosovers 2022. gadā tika atzīts par vienu no ekonomiskākajiem auto, patēriņam esot vien 6,3 litriem uz 100 km. CX-30 piedāvāja jau pārbaudīto 150 zirgspēku jaudu, kurai ekonomiskumu nodrošināja 24 V akumulators, kas uzkrāj bremzēšanas laikā atgūto enerģiju.

Hero Mazda CX 60 1800X900 2

MODERNI UN DINAMISKI

Paralēli maigā hibrīda tehnoloģija, 2022. gadā Mazda nāca klajā arī ar PHEV jeb spraudņa hibrīda pārstāvi – premium klases SUV CX-60, kas piedāvāja 323 zirgspēku jaudu un augstā klīrensa sniegto izbaudāmo komfortu.

Viens no lielāko atzinību guvušajiem Mazdas hibrīdiem – MX-30 pilsētas krosovers – 2023. gadā piedzīvos svaigu atjauninājumu, ļaujot vadītājam izbaudīt PHEV jeb spraudņa hibrīda sniegtās priekšrocības un mērot ceļu arī ar atsevišķu elektrisko piedziņu.
Arī 2023. gadā Mazda turpina attīstīt gan maigā hibrīda auto, gan turpina tiekties uz labāko plug-in hibrīdu, ar katru gadu auto vadītājam sniedzot arvien ekonomiskāku un baudāmāku braucienu, saglabājot maksimālu degvielas ekonomiju, un lutinot vadītāju un pasažierus ar jaunākajām tehnoloģijām, kas sīkāk izklāstītas raksta turpinājumā.

 

Labākais Plug-in hibrīds (PHEV): tehnisko parametru apstkats

Mūsdienās pastāvīgi pieaugot Plug-in jeb spraudņa hibrīda tehnoloģijas popularitātei, arvien vairāk cilvēku dod priekšroku tieši šāda tipa auto. Jaudīgs, bet vienlaikus ekonomisks dzinējs ļaus vadītājam izbaudīt katru brauciena kilometru. Labākais plug-in hibrīds noteikti būs tāds, kas ar elektrodzinēja jaudu var nobraukt vismaz 40 km. Sekojot līdzi pieprasījumam, arī Mazda piedāvā spraudņa hibrīda risinājumu CX-60 modelim – izskatīgam un jaudīgam krosoveram, kas apvieno hibrīda sniegto degvielas ekonomiju, dīzeļa dzinēja jaudu un augstā klīrensa radīto drošības sajūtu.

Ja jau sen ir bijusi vēlme izbaudīt pārliecinošu jaudu kombinācijā ar ekonomiju un prestižu komfortu, Mazda CX-60 spraudņa hibrīda krosovers ir gatavs sniegt jums gaidīto. Lai attaisnotu jūsu cerības, gaidīsim jūs mūsu auto salonā, lai sniegtu iespēju ielūkoties prestižajā CX-60 no iekšpuses, un izmestu kādu līkumu pa Rīgas ielām, sajūtot krosovera pārliecinošo dabu.

 

Labākais hibrīda SUV – tehnisko parametru apskats

Mūsdienās pilsētas iedzīvotāji arvien biežāk dodas izbraucienā ārpus pilsētas noslogotajām ielām un atzīst, ka labākie hibrīdauto ir tādi, kas apvieno jaudu un ekonomiju. Gan nolūkotajā galamērķī, gan ceļā uz to var gadīties kāda grūti izbraucama vieta, tādēļ kļūst skaidrs, kāpēc SUV tipa auto ir bijuši pārdotākie 2022. gadā. Pat tā nosaukums SUV jeb “sporta apvidus auto” pasaka priekšā, kam tas ir vispiemērotākais. Arī Mazda ir sekojusi līdzi automīļu vēlmēm un nākusi klajā ar diviem izveicīgiem hibrīda SUV – kompakto pilsētas CX-30 un izmēros lielāko CX-5 – kas apvieno SUV virsbūves sportisko šarmu, augstāku klīrensu, pilnpiedziņu pārliecinošākam braucienam ar mild hybrid jeb maigā hibrīda tehnoloģiju maksimālai degvielas ekonomijai.

Kā vairumā Mazda jaunākajos modeļos, arī CX-30 tiek izmantota mild hibryd jeb maigā hibrīda tehnoloģija, kas pilnībā gādā par auto elektronikas darbību no bremzēšanas laikā iegūtās enerģijas, tādējādi samazinot degvielas patēriņu. Turklāt hibrīda versija pieejama gan ar automātisko, gan ar manuālo pārnesumkārbu. Atkarībā no piedziņas un pārnesumkārbas veida, pateicoties maigā hibrīda sistēmai, degvielas patēriņš var tikt samazināts līdz pat 5,6 litriem uz 100 km, bet paātrinājums saglabāts patīkamās 8,3-10 sekunžu robežās.

CX 5 Exterior Small Min

Mazāks SUV

Izmērā lielākais no diviem maigā hibrīda SUV – CX-5 – būs piemērots tiem, kas kāro pēc augstāka klīrensa un lielākas jaudas, tajā pašā laikā saglabājot degvielas ekonomiju. Kopējais garums 4,6 metri un riteņi ar 19 collu diskiem vadītājam sniegs pārliecību uz jebkura ceļa seguma. Garākus nepārtrauktus pārbraucienus ļaus veikt 56-80 litru (atkarībā no komplektācijas) ietilpīgā degvielas tvertne. Tāpat kā izmērā mazākajam SUV, arī CX-5 ir izmantota maigā hibrīda tehnoloģija, kas degvielas patēriņu atkarībā no komplektācijas ļauj samazināt pat līdz 6,8 litriem uz 100 km.

CX 5 Blackout Edition Min

Ātrs un manevrējams

Arī CX-5 hibrīda SUV pieejams ar manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, kā arī pilnpiedziņas iespēju. Zem motora pārsega esošie 165 vai 194 zirgspēki nodrošinās patīkamu 9,0-10,4 sekunžu paātrinājumu līdz 100 km/h atkarībā no komplektācijas. Sevišķi noderīgs pilsētas apstākļos ir efektīvais 11,9 metru apgriešanās rādiuss, kas dos iespēju manevrēt pat šaurākajās pilsētas stāvvietās vai apgriezties uz šaurāka lauku ceļa.

Ja vēlaties vienlaikus izbaudīt augstāku sēdpozīciju un ekonomisku jaudu, Mazda SUV hibrīdi attaisnos jūsu cerības. Kompaktais CX-30 nodrošinās ātrāku uzrāvienu, savukārt pārliecinošais CX-5 ļaus baudīt vēl augstāku klīrensu un izcilu manevrētspēju, par ko piedāvājam pārliecināties arī testa braucienā, piesakoties Mazda salona apmeklējumam.

Labākais hibrīda hečbeks – tehnisko parametru apskats

Līdzās klasiskajam sedanam un spēcīgajam SUV krosoveram starp populārākajiem mūsdienu autotirgū ierindojas izveicīgais hečbeks. Radies ar mērķi ietaupīt degvielu, hečbeks turpina pildīt misiju arī šodien, saglabājot savu pamata būtību: izveicīgs, parocīgs un aizvien ekonomisks, pateicoties hibrīda tehnoloģijai. Labi zināms, ka pilsētnieki nereti dod priekšroku tieši hečbekam, lai kopā ar to ekonomiski sprauktos cauri pilsētas burzmai, būdami droši, ka spēs savu auto novietot pat visšaurākajā pilsētas stāvvietā.

2023. gadā Mazda steidzīgiem, tajā pašā laikā uz ekonomiju tendētiem pilsētniekiem piedāvā divus hibrīda hečbekus: viskompaktāko hečbeka modeli Mazda2 ar kopējo garumu vien 3,9 metri, kurš lieliski manevrēs pat šaurākajās pilsētas ielās, kā arī Mazda3 hečbeku ar garumu 4,5 metri, kurš priecēs cilvēkus, kas vēlas apvienot izveicību un jaudu pilsētā ar iespēju izbaudīt pilnpiedziņas spēku. Gan Mazda2 Hybrid hečbeks, gan Mazda3 hečbeks īpaši augstu degvielas ekonomiju panāk, pateicoties hibrīda tehnoloģijām – Mazda2 spējas nodrošina pilnais hibrīds, kombinējot elektriskā un iekšdedzes dzinēja spēku, kamēr par Mazda3 ekonomiju gādā Mild hybrid jeb maigā hibrīda tehnoloģija.

Mazda 2 Hatch Entry

Mūsdienīgs hibrīda hečbeks

Sekojot līdzi mūsdienu tendencēm, Mazda2 hibrīda hečbeks piedāvā automātisko pārnesumkārbu un dinamisko radara kruīza kontroli, kas nodrošinās maksimālu degvielas ekonomiju, vidējam patēriņam samazinoties līdz pat 3,8 litriem uz 100 km, tajā pašā laikā 116 zirgspēks nodrošinās 9,7 sekunžu paātrinājumu līdz 100 km/h. Savu pilsētas hibrīda šarmu Mazda2 hibrīda hečbeks apvieno ar komfortu. Ziemas spelgonī patīkamu siltumu sniegs 2 pakāpju apsildāmie priekšējie sēdekļi un apsildāmā stūre, bet vasaras svelmē patīkami atvēsinās divu zonu automātiskais gaisa kondicionētājs.

Mazda3 Skyactive

Mazda3 hečbeks ar M hybrid tehnoloģiju

Savukārt ekonomiskas pilsētas jaudas baudītājiem komfortu sniegs Mazda3 hečbeks ar M hybrid jeb maigā hibrīda tehnoloģiju. Iesēžoties Mazda3 hibrīda vadītāja krēslā, uzreiz var novērtēt lielisko pārredzamību un sajust kompaktā hečbeka jaudu, ko nodrošina zem motora pārsega paslēpušies 150 vai 186 zirgspēki, vienlaikus radot pārliecību par ekonomiskumu, jo pat pilnpiedziņas versijā degvielas patēriņš tiek samazināts līdz 5 litriem uz 100 km. Tā kā daļa aizrautīgāko braucēju joprojām izbauda manuālās pārnesumkārbas sniegtās kontroles iespējas, Mazda3 hibrīda hečbeks ir pieejams arī ar manuālo pārnesumkārbu gan 150, gan 186 zirgspēku versijai.

Būdami pilsētnieku auto, hibrīda hečbeki uzrāda lielisku sniegumu, arī pārvietojoties pa šoseju. Mazda2 hibrīds pārliecina ar 37 litru degvielas tvertni un 3,8 litru patēriņu uz 100 km. Mazda3, kura pašmasa ir lielāka, degvielas tvertnē ļauj iepildīt līdz 51 litram degvielas, 150 zirgspēku versijai patērējot 5,4-6,1 litru uz 100 km atkarībā no piedziņas veida un komplektācijas. Savukārt 180 zirgspēku versijai – 5,2-6,5 litrus uz 100 km, sniedzot drošības sajūtu arī tālākos braucienos.
Ja meklējat manevrēt spējīgu un ekonomisku pilsētas hibrīda risinājumu, Mazda2 un Mazda3 sniegtās iespējas ir vērts izmēģināt. Tikai jūs zināt, ko vērtējat kā prioritāti – izveicību stāvvietā, pilnpiedziņas sniegto pārliecību, vai arī esat jaudas cienītājs, tāpēc gaidīsim jūs mūsu salonā, lai kopīgi rastu tieši jums piemērotāko hibrīda auto.

Apskati visus Mazda e-salona piedāvājumus vienuviet