Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākMazda turpina īstenot savu elektrifikācijas programmu, un par tās galveno produktu ir kļuvis modelis MX-30, kas tika laists klajā 2020. gadā kā pirmais uzņēmuma sērijveida elektroauto. Nedaudz vēlāk dažos tirgos ārpus Eiropas tam pievienojās MX-30 vieglā hibrīda versija, bet šodien, 13. janvārī, Briseles autoizstādē Eiropas debiju piedzīvoja Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV – uzlādējamā hibrīda modelis, kurā ģeneratora piedziņas funkciju pilda rotordzinējs.
MX-30 e-Skyactiv R-EV ir spraudņa hibrīds ar visām labākajām oriģinālā MX-30 īpašībām, taču tas piedāvā arī jaunus veidus, kā izmantot akumulatoru elektroauto priekšrocības. MX-30 e-Skyactiv R-EV elektriskā sniedzamība ir 85 km (atbilstoši Eiropas WLTC kombinētajam ciklam), un ikdienas vajadzībām ar to vairumā gadījumu būs gana. Savukārt, lai enerģijas pietiktu arī tālākiem braucieniem, ir iespēja izmantot ģeneratoru. Visās situācijās riteņus piedzen tikai elektromotors.
Jaunajā modelī Mazda ģeneratora darbināšanai izmanto rotordzinēju, jo tas unikālā veidā apvieno kompaktumu ar lieliskiem jaudas rādītājiem. Jaunizstrādātais 8C rotordzinējs motortelpā ir iebūvēts līdzās ģeneratoram un augstas veiktspējas elektromotoram. Šis kompaktais hibrīda spēka agregāts ir savienots ar 17,8 kWh litija jonu akumulatoru un 50 litru degvielas tvertni un veido unikālu uzlādējamā hibrīda sistēmu ar ļoti konkurētspējīgu kopējo sniedzamību.
MX-30 e-Skyactiv R-EV novērtēs arī cilvēki ar aktīvu dzīvesveidu. Jaunais modelis nodrošina vairākas ļoti noderīgas funkcijas: gan parastā 2 vai 3 fāžu maiņstrāvas uzlāde, gan ātrā līdzstrāvas uzlāde; 1500 W barošanas avota funkcionalitāte; trīs piedziņas režīmi dažādām situācijām: Normal, EV un Charge. Turklāt ar 125 kW elektromotoru jaunajam modelim veiktspēja ir pat nedaudz labāka kā akumulatoru elektriskajam MX-30.
Briseles autoizstādē prezentētais Edition R ir speciālā izlaiduma modelis, un tas būs pieejams, kad sāksies MX-30 e-Skyactiv R-EV tirdzniecība. Edition R ārējā dizainā īpaši izceļas Maroon Rouge Metallic apdare – kā ekskluzīvs akcents jumta malās ieviesta jauna variācija par Mazda pirmā vieglā auto R360 Coupe jumta krāsu. Pārējā virsbūve un arī salons ir melni. Edition R ietver arī citus unikālus dizaina elementus, piemēram, rotora formas emblēmu grīdas paklājiņos un sēdekļu galvas balstos.