Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākIzsmalcinātas tehnoloģijas, vadītāja atbalsta sistēmas, multivide un navigācijas iespējas ir svarīgi kritēriji daudziem autovadītājiem, izvēloties jaunu automašīnu. Ražotāji ir pārliecināti, ka aizvien lielāku lomu auto iegādē spēlē arī rūpīgi izstrādātas saskarnes un savienojamība ar viedtālruni.
Uzlabojoties multimediju sistēmu iespējām, audio aprīkojums kļūst par neatņemamu kvalitātes atribūtu, kas, pēc ekspertu domām, tagad tiek novērtēts, ne tikai iegādājoties jaunu auto, bet arī izvēloties lietotu.
Līdztekus novērojama pozitīva tendence, kas iepriecinās jaunu automašīnu pircējus, – plaši pazīstamu ražotāju audiosistēmas arvien biežāk tiek uzstādītas ne tikai luksusa klases automašīnās, bet arī plaša patēriņa zīmolu modeļos.
Autožurnālists Aldis Zelmenis atzīmē, ka multimediju un audio tehnikas attīstība nav atdalāma no pašu transportlīdzekļu progresa. Pašos multimediju pirmsākumos autovadītājam bija iespēja klausīties iecienīto mūziku, izmantojot kasešu atskaņotāju, pēcāk parādījās kompaktdiski un citi datu nesēji, līdz tos nomainīja visiem labi zināmais bezvadu standarts Bluetooth, kas ļauj izveidot savienojumu ar viedierīcēm un lietotāja mūzikas lietotnēm.
Neapšaubāmi, progresējot tehnoloģijām, augstas kvalitātes audioierakstiem bija nepieciešami augstas kvalitātes skaļruņi, tāpēc daudzi ražotāji izmantoja skaņu inženieru zināšanas un jau pārbaudītus, lietotāju novērtētus risinājumus.
“Protams, automašīnas audioaprīkojuma kvalitāte atkarīga arī no modeļa klases. Budžeta klases modeļa skaņas sistēma, visticamāk, būs atbilstoša auto cenai. Tomēr, lai ceļotu un klausītos augstas kvalitātes mūziku, vairs nav nepieciešams lūkoties tikai luksusa automašīnu virzienā, jo daudzi vidējās klases modeļi jau tiek aprīkoti ar pazīstamu ražotāju audioiekārtām,” stāsta A. Zelmenis. Autožurnālists skaidro, ka šādām audio iekārtām ir augstākas kvalitātes skaņa, tām ir papildu zemfrekvences skaļruņi un jaudīgāki pastiprinātāji.
A. Zelmenis norāda, ka labu skaņas kvalitāti nosaka arī citi faktori, piemēram, akustiskais komforts. Viņš piebilst, ka patiesībā vadītājs un pasažieri izbaudīs pilnvērtīgu skaņas kvalitāti tikai tad, ja pašas automašīnas skaņas izolācija būs augstā līmenī.
"Nav nekāds noslēpums, ka lielāks mūzikas skaļums automašīnās ar vājāku akustisko komfortu kļūst par iespēju pārmākt salonā ienākošās riepu, motora un citas skaņas, kas garākā braucienā kļūst kaitinošas un apgrūtinošas. Mūsdienās tas ir milzīgs izaicinājums, jo automašīnu virsbūves konstrukcijas kļūst plānākas, un attiecīgi akustisko sistēmu meistariem uzdevums kļūst arvien sarežģītāks. Tāpēc ļoti svarīgs aspekts ir ne tikai aprīkojuma kvalitāte, bet arī pareiza skaņas izolācija. Vērtējot modeļa skaņas sistēmu, šo sakarību vienmēr vajag paturēt prātā,” atgādina žurnālists.
Nenoliedzami autobūves šedevri ir ārpus konkurences, jo, cīnoties par augstvērtīgu skanējumu, high-end akustisko sistēmu meistariem, nepietiek tikai ar jaudīgiem skaļruņiem un perfektu skaņas izolāciju – šie speciālisti aktīvi iesaistās konkrēta modeļa izstrādes procesā, rūpīgi izvērtējot katra apdares paneļa formu un materiālu, no kā tas ir izgatavots. Tas tiek darīts ar vienu vienīgu mērķi – ņemt vērā katru niansi, lai sekmētu izcilu skanējumu automašīnas salonā.
Arī masu produkcijas ražotāji tiem pieejamo iespēju robežās cenšas un atrod jaunus inovatīvus skaņu izolējošus risinājumus un tehnoloģijas. Piemēram, papildus ierastajiem skaņas izolācijas materiāliem automašīnās tie uzstāda skaņu absorbējošus stiklus un skaņu izolējošas šuves, kas slāpē nevēlamus trokšņus.
Pēc A. Zelmeņa teiktā, iegādājoties automobili, kurā uzstādīta labi pazīstama ražotāja audiosistēma, automašīnas īpašnieks var rēķināties ar augstāku atlikušo vērtību, kad pienāks laiks spēkratu pārdot. Labs aprīkojums vienmēr tiek uzskatīts par priekšrocību un padara pārdošanas procesu vieglāku.
“Labu audiosistēmu kā nozīmīgu aprīkojumu novērtēs ne tikai rūdīti melomāni – reizēm tai ir lielāka vērtība nekā dažam labam komforta vai drošības asistentam, kuru mūsdienu automobiļos ir daudz par daudz. Turklāt, pārdodot vai pērkot lietotu automašīnu, profesionāla audiotehnika apvienojumā ar augstas kvalitātes akustisko komfortu kļūst par priekšrocību, jo saglabā un pat palielina transportlīdzekļa vērtību,” rezumē A. Zelmenis.