Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 29 990€
Rodsters
Cena no 37 690€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākElektroauto ir pirkums, kas var darīt jūs laimīgu katru dienu. Tiesa, lai tā patiešām būtu, svarīgi ir pēc tā iegādes izpildīt dažus mājasdarbus: noskaidrot, kā darbojas elektroauto uzlāde, cik ilgā laikā var uzlādēt akumulatoru, cik daudz elektrības auto patērē braukšanas laikā, cik tālu var aizbraukt ar vienu uzlādi un citas nianses. Tajā nav nekā sarežģīta, un cilvēki visu apgūst diezgan ātri.
Process ir visvienkāršākais tad, ja elektroauto “nakšņo” jūsu paša mājās. Šajā gadījumā noderēs mašīnas komplektācijā iekļautais kabelis, kuru var pieslēgt parastai kontaktligzdai. Tātad uzticamos un videi draudzīgos Mazda elektroauto pa nakti mājās pieslēdz pie parastas kontaktligzdas, bet no rīta īpašnieks iesēžas mašīnā ar pilnu akumulatoru un dodas savās gaitās.
Ja arī mājās uzlādes laiks ir svarīgs, tad ir vērts apdomāt iespēju ieguldīt naudu un uzstādīt sienas lādētāju jeb tā saucamo Wallbox. Arī šādā gadījumā var izmantot komplektācijā iekļauto kabeli.
Ja elektroauto nav iespējams uzlādēt mājās, būs jāizmanto publiskās stacijas. Liela daļa no tām ir par maksu, taču daudzas ir arī tādas, kurās elektrības krājumus var papildināt, nemaksājot ne centa.
Izmaksu ziņā visizdevīgāk akumulatora lādēt ir mājās. Šādā gadījumā 100 kilometru braucienam ar Mazda MX-30 būs nepieciešami aptuveni 5,3 eiro (summa var atšķirties atkarībā no elektrības tarifa). Plašāku informāciju par izmaksām var iegūt, sazinoties ar dīlercentru.
Vēl viens būtisks aspekts ir tas, cik daudz elektrības auto patērē. Topošajam jauna, ilgtspējīga un videi draudzīga automobiļa īpašniekam vajadzētu par to painteresēties, jo elektrības patēriņš un akumulatora ietilpība noteiks to, cik bieži būs jāapmeklē uzlādes stacijas un cik daudz laika tajās būs jāpavada.
Uzzināt, cik daudz elektrības auto patērē braukšanas laikā, var vienkāršāk par vienkāršu – paskatīties ražotāja specifikācijā. Tur var redzēt, piemēram, ka pilsētas krosovers Mazda MX-30 patērē vidēji 17,6 kWh uz 100 km.
Kāds patēriņš ir augsts un kāds ir zems? Ja elektroauto uz 100 km nepieciešami apmēram 12 kWh, tas ir ārkārtīgi ekonomisks. Jaudīgāki un smagāki modeļi tādai pašai distancei patērē 30 kWh un vairāk. Elektroauto, ko var dēvēt par zelta vidusceļu, ir patiesi daudzpusīgi un spēj uzkrāt tik daudz enerģijas, lai vairākas dienas mierīgi pārvietotos pa pilsētu, par uzlādi nedomājot.
Mazda MX-30 ar pilnu akumulatoru spēj nobraukt aptuveni 200 km. Pētījumi liecina, ka Eiropā cilvēki dienā vidēji veic aptuveni 48 km, kas nozīmē, ka Mazda akumulators būs jālādē tikai ik pēc četrām dienām. Lai pārliecinātos par šī elektroauto spējām, reģistrējieties testa braucienam.
Viens no aspektiem, kas nosaka rezervju atjaunošanas laiku, ir uzlādes jauda. Piemēram, ātrajā stacijā 30 minūšu laikā akumulatorā elektroenerģijas apjoms parasti pieaug līdz pat 80 procentiem. Tas ir aptuveni tikpat ilgi, cik rindas izstāvēšanai pēc kafijas un uzkodām, kā arī tualetes apmeklējumam restorānā vai benzīntankā blakus uzlādes stacijai.
Runājot par patērēto laiku, ērta ir uzlāde mājās, jo tad parasti cilvēkiem nav svarīgi, cik ilgi akumulators lādēsies, līdz būs pilns. Ja izmanto parasto kontaktligzdu, tad ir tikai normāli, ja process ilgst visu nakti jeb aptuveni 8 stundas. Toties, ja laiks ir svarīgs arī mājās, tad, kā jau minēts, var iegādāties sienas lādētāju, kas procesu ievērojami paātrinās. Savukārt, ja izmanto vidēja ātruma staciju, tad uzlādei vajadzēs aptuveni 4 stundas.
Ja brošūrā uzrādītie skaitļi neatbilst tiem, kurus redzat sava elektroauto vadības panelī, uztraukumam nav pamata. Jāatceras, ka dzīvojam mainīga klimata zonā, kur vasarā bieži vien ir pamatīga svelme, bet ziemā termometra stabiņš noslīd krietni zem nulles.
Lai gan mūsdienu elektroauto aukstums nav bīstams, tas joprojām ietekmē akumulatora veiktspēju. Tāpēc ir pilnīgi normāli, ka distance, ko Latvijā elektroauto nobrauc ar vienu uzlādi, ziemā samazinās, bet vasarā rādītāji atkal uzlabojas. Jāpiebilst gan, ka vasarā elektrības patēriņu var palielināt salona un akumulatora dzesēšana.
Visbeidzot elektroauto enerģijas patēriņš ir atkarīgs arī no braukšanas stila. Speciālisti uzsver, ka elektroauto ir jāvada līgani, jāuzņem ātrums un jābremzē mierīgi, izmantojot kinētisko enerģiju un inerci, jo šādi akumulators braukšanas laikā uzlādējas. Šādu braukšanas stilu nevajadzētu uztvert kā traucējumu vai trūkumu, jo elektroauto vadītājus, kuri brauc koleģiāli un prognozējami, pozitīvi novērtē arī citi satiksmes dalībnieki.
Vairāk par Mazda elektroauto