Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākMazda CX-5, kas īsā laikā kļuva par vienu no iekārotākajiem vidējā izmēra SUV modeļiem, ar šo gadu ir pieejams modernizētā versijā. Lai arī šis auto jau ir guvis cienījamu atzinību, uzlabojumi skāruši visus aspektus, – automobiļa dizains kļuvis vēl pārliecinošāks, komforta līmenis vēl augstāks, vadāmība vieglāka un lietošana – ērtāka.
CX-5 ir vispopulārākais šī Japānas ražotāja modelis strauji augošajā pilsētas SUV segmentā un arī kopumā ir viens no kompānijas svarīgākajiem modeļiem, kas ievērojumi kāpina tā panākumus. Šis auto veido 19% visu Eiropā pārdoto Mazda automobiļu, bet visā pasaulē 2021. gadā vien tika realizēti vairāk nekā 350 tūkstoši modeļa eksemplāru. Šis pērn bija vispopulārākais Mazda modelis.
2022. gada CX-5 ir trīs jauni komplektācijas līmeņi: Newground, Blackout Plus un Signature, un katrs no tiem ir apveltīts ar elegantām dizaina detaļām.
Newground variantā priekšējais un aizmugurējais buferis, kā arī durvju apakšējās līstes ir dekorētas ar sudrabotām līnijām, bet sānskata spoguļi iestrādāti melnā korpusā. Savukārt radiatora dekoratīvajam režģim radīti zaļi akcenti.
Blackout Plus komplektācijā tiek izmantotas glancēti melnas detaļas, kas šo pilsētas SUV padara vēl atlētiskāku. Īpaši izcelti ir ne tikai buferi, bet arī riteņu arku uzlikas un aizmugurējais difuzors.
Signature variantā visas eksterjera detaļas ieturētas virsbūves krāsā, kas demonstrē auto dinamiskumu atbilstoši Kodo dizaina filozofijai.
Visām versijām ir 19 collu riteņi un eleganti izšūts sēdekļu polsterējums, lai pielāgotos kopējam stilam.
CX-5 eksterjerā ir ieviestas smalkas izmaiņas, kas vienlaikus uzsver gan šī SUV eleganci, gan pamatīgumu. Līdzšinējais režģotais radiatora panelis ir aizstāts ar 3D stila sloksnēm, kas rada iespaidu, it kā markas logo peldētu gaisā. Ir uzlabota arī spārna formā veidotā režģa apakšmala – tā tagad ir vēl izteiksmīgāka.
Modernizētajam modelim ir jauni priekšējie un aizmugurējie lukturi. To pagarinātā forma ar diviem izvirzītajiem LED segmentiem katrā pusē vizuāli paplatina virsbūvi. Turpmāk automobili Newground komplektācijā varēs pasūtīt arī gaišbrūnā cirkonija tonī, kam piemīt unikāls mirdzums. Mazda bija pirmais ražotājs, kas 1953. gadā izmantoja cirkoniju metāla liešanā, tāpēc šī krāsa ir cieši saistīta ar kompānijas vēsturi.
CX-5 jau līdz šim izcēlās ar savu interjera funkcionalitāti, taču modernizētajā versijā par ērtībām ir piedomāts vēl vairāk. Centrālā konsole ir aprīkota ar bezvadu uzlādes platformu viedierīcēm, ir likvidēts paaugstinājums starp bagāžnieka grīdu un slieksni, bet nolaistas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes izveido pilnīgi gludu virsmu, padarot bagāžnieku vēl lielāku.
Newground versijā divdaļīgā bagāžnieka apakšējam nodalījumam ir ūdens un skrāpējumu izturīgs pārklājums, kas padara to par piemērotu vietu netīram sporta apģērbam un apaviem. Šī komplektācija ir paredzēta aktīviem cilvēkiem, kas daudz laika pavada dabā kopā ar draugiem un ģimeni un kas mašīnu bieži izmanto ne tikai pilsētā, bet arī ārpus tās.
Jaunais CX-5 tagad jau standartā ir aprīkots ar 360 grādu videokamerām, kas ārkārtīgi atvieglo auto novietošanu pat šaurā stāvvietā. Multimediju sistēma darbojas vēl ātrāk, un 10,25 collu centrālajam ekrānam ir augstāka izšķirtspēja nekā iepriekš. Savukārt Apple CarPlay un Android Auto saskarne ir padarīta vēl ērtāka, pateicoties vieglāk lasāmam fontam.
Tāpat Eiropā klienti tagad varēs izmantot arī jaunus MyMazda lietotnes pakalpojumus. Piemēram – auto atrašanās vietas noteikšana; attālināta durvju aizslēgšana; brīdinājums par neaizslēgtām durvīm; tehniskā stāvokļa ziņojumi; kā arī tehniskās palīdzības izsaukšana. Lietotne ļaus apskatīt arī pilnu auto vēsturi un pieteikties tehniskajai apkopei.
2022. gada CX-5 pirmo reizi ir aprīkots ar Mi-Drive viedo braukšanas režīmu izvēles sistēmu. Tās vadības svira ir novietota blakus pārnesumkārbas svirai un ļauj režīmus pārslēgt ar vienu pieskārienu. Visiem modeļiem ir divi režīmi – standarta jeb Normal un sportiskais jeb Sport, bet versija ar i-Activ visu riteņu piedziņu ir ieguvusi arī bezceļu jeb Off-road opciju. Modernizētajā CX-5 bezceļu režīms būs ieslēdzams, ne tikai braucot mazā ātrumā vai pa staignu vietu, kā bija līdz šim, bet arī vidējā ātrumā un pat uz lielceļa.
CX-5 veiktās izmaiņas atspoguļo Skyactiv koncepcijas tālāko attīstību. Šī metodika, kas tika aizsākta ar jauno Mazda3, ietver pārmaiņas arī virsbūvē, balstiekārtā un sēdekļu konstrukcijā.
Ir skaidrs, ka cilvēki mašīnā jūtas labāk, ja mazāk dzird vides trokšņus, mazāk jūt vibrācijas un ja šie traucējumi cits ar citu nepārklājas. Uzlabotā virsbūve ne tikai mazina apkārtnes skaņu nonākšanu salonā, bet arī gādā par vienmērīgāku balstiekārtas darbību. Tas pozitīvi ietekmē ne vien pasažieru komfortu, bet arī auto vadāmību. Braucot pa līkumotiem ceļiem ar modernizēto SUV, pasažieri mazāk sagurs no ceļa un daudz retāk sūdzēsies par sliktu dūšu. Pastiprinot virsbūvi vietā, kur tiek piemontēti sēdekļi, Mazda inženieri ir novērsuši šķērsslodzi, un tas ļāvis mazināt pasažieru diskomfortu. Savukārt, lai mazinātu virsbūves gareniskās svārstības, ir nomainītas balstiekārtas atsperes.
CX-5 tiek komplektēts ar benzīna dzinējiem. Spēka agregāti ir pieejami ar priekšējo piedziņu vai i-Activ viedo pilnpiedziņu. Divu litru Skyactiv-G motoram ar 165 ZS un šīs pašas tehnoloģijas 2,5 litru benzīna dzinējam ar 195 ZS ir cilindru atslēgšanas tehnoloģija. Jaudīgākā versija tiek piedāvāta tikai komplektācijā ar automātisko pārnesumkārbu, savukārt 165 ZS versiju var izvēlēties arī ar manuālo transmisiju.
Visi Mazda CX-5 automobiļi tiek ražoti Japānā, un modernizētais SUV jau ir pieejams izmēģinājuma braucieniem.